Avatar billede orbit Nybegynder
27. februar 2002 - 16:51 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Behandler webopdateringer

Vi har en meget stor hjemmeside med mange sider. Når jeg uploader til den går den på et vist tidspunkt over til at "behandle web-opdateringer". Når det punkt er nået er opdateringen af hjemmesiden tilgængelig på nettet.

Mit spørgsmål er - kan jeg uden problemer afbryde behandlingen af web-opdateringer, f.eks. hvis man gerne vil hjem, og så lade den fuldføre operationen med behandling af web-opdateringer næste gang man uploader.

Eller risikerer man at der går ged i det hele?
Avatar billede dejligbjerg Nybegynder
27. februar 2002 - 17:20 #1
Jeg har før afbrudt en opdatering, som du beskriver uden at det har givet problemer
Avatar billede johanna Nybegynder
27. februar 2002 - 22:52 #2
Jeg har også afbrudt opdateringer.. med både godt og dårligt resultat. Men de fleste gange har jeg kunne fortsætte næste gang jeg har oploadet, og uden problemer.

Tror bestemt ikke du for probs. af det.
Avatar billede orbit Nybegynder
28. februar 2002 - 07:39 #3
Johanna - kan du uddybe "dårligt resultat"? Hvad skete der, og hvordan fjernes eventuelle uheldige virkninger?
Avatar billede johanna Nybegynder
28. februar 2002 - 11:18 #4
Ja, de 2 gange jeg har haft "dårligt resultat" har jeg mistet en fil i windows.. en run.dll.. og en exe fil, også til windows. Så jeg har til sidst måtte formatere min pc, da jeg fik fejl, hver gang jeg tændte maskineriet og samtidig ikke kunne køre en fuld version af PSP (komponenter forsvandt, f.eks. layers).
Avatar billede johanna Nybegynder
28. februar 2002 - 11:30 #5
Var lige lidt hurtig! Du bør kunne afbryde opdateringer uden der sker noget, for "normalt" skal det kunne lade sig gøre. Jeg har vist bare været uheldig tror jeg.... eller måske har jeg haft en anden fejl, jeg ikke var klar over.... hælder mest til det sidste.
Avatar billede orbit Nybegynder
29. august 2002 - 07:10 #6
Undskyld at jeg har glemt at uddele points!