Avatar billede fredborg Nybegynder
27. februar 2002 - 16:35 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

edonkey linker i PHP

jeg søger en PHP mand der kan lave et stykke php så folk kan smutte ind på min side og til føje linkz til deres edonkey delinger alså så de kan til høje et link til deres filer med et link der ser nogen lunde son her ud

<a href="ed2k://|file|Kat DK DIVX - (Ripped By NightHawk).avi|669019136|1f98e91e09de6a6f8e8eb2ebcbc109a2|">nu håber jeg ikke den laver det om til et link.avi</a>

i nogler forskællige katogoriger

jeg ved godt jeg er ikke er verden mester til at forklare men spørg hvis der er noget du er i tvivl om
Avatar billede tsocm Nybegynder
27. februar 2002 - 16:39 #1
~~ INFO ~~
~~ edonkey er er fildelings program, til ulovlige filer ~~
Avatar billede wollabella Nybegynder
27. februar 2002 - 16:47 #2
ulovlige behøver de ikke være

Fredborg hvis der er penge i det kontakt mig på mc_mads@ofir.dk :)
Avatar billede fredborg Nybegynder
27. februar 2002 - 16:49 #3
der er ikke en kr i det jeg er flad såå
Avatar billede tsocm Nybegynder
27. februar 2002 - 16:53 #4
fredborg >> skal det ligge i en mysql db, eller hvad skal det gemmes i de forskillige links.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. februar 2002 - 16:54 #5
tsocm> edonkey er et fildelingsprogram, det er ridtigt nok, men at det kun er til ulovlige filer er ikke rigtigt, men at det OGSÅ benyttes til ulovlige filer er noget helt andet.....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. februar 2002 - 16:56 #6
ridtigt == rigtigt
Avatar billede fredborg Nybegynder
27. februar 2002 - 17:08 #7
Hmm tsocm for mig er det lige meget bare det er næmt at redigere for mig og jeg har ikke forstand på mysql og at det kan ligge på friserverplads.dk
Avatar billede fredborg Nybegynder
27. februar 2002 - 17:14 #8
og når man til føjer en skal man også kunne til føje nogle oplysninger om størlse og en beskrivelse og fil format
Avatar billede fredborg Nybegynder
27. februar 2002 - 17:46 #9
nå så går jeg op på 200 point

det er ved at haste lidt jeg skal gerne være ferdig med siden i morgen
Avatar billede fredborg Nybegynder
27. februar 2002 - 19:16 #10
slet ingen der kunne tænke sig at ordne den??
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. februar 2002 - 20:46 #11
Nææ ..
Avatar billede fredborg Nybegynder
27. februar 2002 - 21:34 #12
hva er problemet??? siden i ike gider at hjælpe er det for lidt point eller er der andet??
Avatar billede darkside Nybegynder
27. februar 2002 - 23:58 #13
Det her er et hjælpeforum ikke et sted med lav dit og lav dat, begynd selv på det så kan du jo altid spørge her hvis du løber fast.!

/DarkSide
Avatar billede maniacdog Nybegynder
28. februar 2002 - 08:14 #14
Darkside> Sjovt du siger det, prøv at lægge mærke til hvor mange der gerne vil have lavet banners, billeder, logoer m.v. og så får point for det. Der er mange der gerne vil sådanne nogle ting så et hjælpe forum er det ikke kun...
Avatar billede gex Nybegynder
28. februar 2002 - 11:56 #15
Jeg kan godt hjælpe dig. Jeg ser lige på det!
Avatar billede fredborg Nybegynder
28. februar 2002 - 14:07 #16
gex>>> tak glæder mig til at høre fra dig

alle i må meget undskylde hvis i har forstået det som at i skulle lave det
son var det ikke mendt sorry jeg var bare lidt stresset i går
Avatar billede fredborg Nybegynder
28. februar 2002 - 15:05 #17
gex ikke for at jage men jeg ville lige høre hvordan det går
Avatar billede fredborg Nybegynder
28. februar 2002 - 16:11 #18
hallo er du stadig med???
Avatar billede fredborg Nybegynder
28. februar 2002 - 20:15 #19
gex?? er du der????
Avatar billede fredborg Nybegynder
01. marts 2002 - 22:30 #20
nåå!!!!!!! lukker såå