Avatar billede nitrix Nybegynder
27. februar 2002 - 13:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Boot disk til xp!!

Hvis man vil formatere et NTFS filsystem skal jeg bruge en boot disk til xp, men jeg ved ikke hvordan jeg laver den...

Så det er faktisk mit spørgsmål:

HVORDAN LAVER JEG EN BOOT DISK TIL XP SÅ JEG KAN FORMATERE ET NTFS FILSYSTEM??????
Avatar billede zeroxer Nybegynder
27. februar 2002 - 13:38 #1
Du skal ikke bruge bootdisk! - Cd'en er nok i xp!
Avatar billede nitrix Nybegynder
27. februar 2002 - 13:39 #2
Jeg vil gerne formatere, ikke installere win xp...
Avatar billede darkside Nybegynder
27. februar 2002 - 13:39 #4
Du kan formatere hvis du bare booter på din XP cd :)
Avatar billede resten Nybegynder
27. februar 2002 - 13:40 #5
Der er 2 muligheder ang Installationen af windows xp men dog kun en måde at afindstalerer windows xp:

Installationen og afindstalationen af Windows XP foregår faktisk ved at benytte samme fremgangs måde.
ved at starte computeren med CD'en husk dog at sætte din bios til at boot op på din cdrom
kan du så ikke af uforklarige årsager ikke boote op på din cdrom kan du evt hente boot/start disketter her 6 stk ialt hent
dem nu for en sikkerheds skyld det kunne jo være ik og så er det for sent.
Avatar billede diskdoktoren Nybegynder
28. februar 2002 - 23:48 #6
Hmmm, se du skal såmen bare formatere en diskette som du plejer og herefter kopiere ntlds, ntdetect.com og boot.ini over på den - de ligger alle i roden (c:\) og er systemfiler (skjulte) Bed Xp om at vise systemfiler så ser du dem. . . og så har du en bootdiskette
Avatar billede nitrix Nybegynder
07. marts 2002 - 22:05 #7
Jeg hedder NiTrix, og jeg være nydansker, mig give jeg mine point tilbage selv, for jeg er lækker, og det er Tikkie også...
Avatar billede resten Nybegynder
07. marts 2002 - 22:14 #8
Anmeldt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2002 - 22:14 #9
Nitrix> rart at kende dig - du er hermed anmeldt. Gider ikke forklare dig hvorfor - det må du selv regne ud.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2002 - 18:18 #10
brugeren deaktiveres.