Avatar billede eagle123 Nybegynder
27. februar 2002 - 12:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg vælge TDC????

Jeg kunne godt tænke mig at få ADSL fra teledanmark men man skal have et teledanmark fastnet abonnement for at kunne få ADSL fra teledanmark min far vil ikke skifte tele-selskab fordi han spare 200 kr. ved at have sonofon. og så er det jeg gerne vil vide skal jeg give min far 200kr. i måneden sådan jeg kan få ADSL fra teledanmark eller skal jeg finde en anden internet-udbyder?????
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 12:57 #1
Hvis du gider at vente på det kan du jo tage CyberCity og i samme ombæring skifte til Debitel fastnet. Så sparer man penge på både ADSL og telefoni :)

ADSL fra andre end TDC tager osm regel 2-6 mdr at få, fordi TDC sylter sagerne
Avatar billede nitrix Nybegynder
27. februar 2002 - 12:57 #2
Du skal vælge et 33K modem for det styrer for vildt...OG GIV MIG SÅ MINE POINTS
Avatar billede nitrix Nybegynder
27. februar 2002 - 12:58 #3
hej IGEN EL_FLÆSKEDRENG
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 12:58 #4
Hold dig Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt vær fra TDC

Nup du Cybercity.dk

De styre inden for ADSL
Finder lige en link omkring dette emne

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 12:59 #5
http://www.eksperten.dk/spm/175140

MC

En mindre diskution. men garanteret underholdnende samt info omkring de forskellige udbyderer vs. TDC
Avatar billede carbonic Nybegynder
27. februar 2002 - 12:59 #6
Hvad med www.cybercity.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 13:00 #7
carbonic>> nope det var nu mere ovenstående link jeg tænkte på

MC
Avatar billede caine Nybegynder
27. februar 2002 - 13:04 #8
Nitrix:
Hvis nu at du havede lidt fornuft  så er det 33.6 modem og det eneste der bliver betegnet  med K er et 56K modem

eagle123:
du kan også kigge  på sonofon  de har deres FWA internet  det skulle også være ret godt har dog ikke set på det selv men har hørt snak om hastigheder på 4Mbit  men kig www.sonofon.dk
Avatar billede danic Nybegynder
27. februar 2002 - 13:09 #9
Hvis du vælger TDC er du sikker på at få ADSL hurtigt, og noget der virker.
Avatar billede eagle123 Nybegynder
27. februar 2002 - 13:11 #10
Jeg vil også helst have TDC fordi jeg syntes cybercity er lidt dyrt på hastighederne
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
27. februar 2002 - 13:57 #11
hvis du skifter til TDC isdn med dit fastnet, så får du jo 20% rabat på alle telfon samtaler .. så mon ikke det hele går op i en større enhed i den sidste ende?
Avatar billede a-tot Nybegynder
27. februar 2002 - 14:06 #12
Har selv TDC bredbånd og telefoni i samme abonnement og det virker udmærket, men support ud over opsætning af outlook i WINXX glem det.