Avatar billede scarab Nybegynder
27. februar 2002 - 11:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Download af MikTex

Hej Eksperter!
Jeg har kæmpet med at få installeret MikTex, men kan ikke få skruet en kommandolinie sammen så jeg får sat installationen igang. Når jeg kører wizarden får jeg svaret "Proxy Authentication Required!" (Jeg bruger en proxy server.) Jeg regner derfor med at der skal skrives en bestemt kommando..?!?!
Forslag til hvad der kan gøres?
Avatar billede jefa Nybegynder
27. februar 2002 - 11:16 #1
Advanced Installation Notes
http://www.miktex.org/manual/ch03s07.html
Avatar billede scarab Nybegynder
27. februar 2002 - 11:48 #2
Tak for linket, men jeg har før prøvet deres anvisninger og det hjalp mig ikke. Fandt en anden udvej, ellers tak!
Avatar billede jefa Nybegynder
27. februar 2002 - 12:02 #3
Nåh Ja. Hvad var løsningen.....????
Avatar billede scarab Nybegynder
27. februar 2002 - 13:45 #4
Jeg gik ind på http://panoramix.ift.uni.wroc.pl/soft/miktex/miktex/ og kom åbenbart "ind bag ved" hjemmesiden. Herfra kunne jeg tage 2.0 pakken (dog ikke den nyeste) og derved omgå wizardens downloadprocedure. 2.0 pakken kan herfra unzippes og installeres manuelt... En høker løsning - jeg ved det - men det virker :-)
Avatar billede jefa Nybegynder
28. februar 2002 - 01:09 #5
Luk spørgsmålet.
Avatar billede scarab Nybegynder
28. februar 2002 - 09:21 #6
Kan man det?
Avatar billede jefa Nybegynder
28. februar 2002 - 09:54 #7
Læg selv et svar og accepter....
Avatar billede scarab Nybegynder
28. februar 2002 - 12:27 #8
Hej det er mig!
Avatar billede scarab Nybegynder
28. februar 2002 - 12:28 #9
Thanks jefa!