Avatar billede mosquito Nybegynder
26. februar 2002 - 20:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

program til overvågning af min pc??

jeg er ofte koblet på nettet i døgndrift,og ønsker at kunne se hvis nogen har brudt ind i min computer via mit kabel modem... enkelte gange blinker min activity lampe meget uden at jeg henter mail eller er på nettet.. .håber der er en der har kendskab til et program der kan give mig den fornødne sikkerhed..
Avatar billede snavs Nybegynder
26. februar 2002 - 21:00 #1
hej,

Prøv http://www.zonelabs.com/ - anbefales - nemt og enkelt
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
26. februar 2002 - 21:16 #2
Hey
Du skal gå ind på www.tucows.dk og søge på firewall. Det du mangler er et program som søger for at du ikke for ubudne gæster og du kan  se eventuelle forsøg.
Go Fornøjelse med at komme af med rotterne! :o)

Have A Nice Day
Avatar billede invalid Nybegynder
26. februar 2002 - 21:16 #3
Modemet sender periodisk en ping til din computer. Keepalive. Så du ikke timer out
Avatar billede mosquito Nybegynder
26. februar 2002 - 21:19 #4
heinzelmann >> tak for hjælpen .. som studerende er der ikke behov for udgifter.. og her fandt jeg masser af mulige løsninger.. c", )