Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 19:31 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Vudering af en website (VIGTIG)

Hey ville høre jeres mening om designer og services

I kan ikke gå ind på noget endnu men er der noget der mangle rog hvordan ser det ud! og hvad synes i genralt!

Det er nemt nok!

Kh
Ginuwine
Avatar billede cygnet Praktikant
26. februar 2002 - 19:34 #1
url
Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 19:34 #2
Ups glemte den: www.miransky.dk/indexer.dk  :O)
Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 19:35 #3
HUSK dere r ikke noget der rigtig virker!!!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2002 - 19:41 #4
Designet er ok, men farverne er lidt kedelige. Du burde bruge flere forskellige farver.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. februar 2002 - 19:41 #5
Loadetiden kunne godt være lidt hurtigere, jeg sidder med et 56k og det tager lidt for lang tid, efter min mening.

Jeg synes at siden virker utrolig enkel og overskuelig. Jeg synes at siden er utrolig flot, det eneste den mangler er måske lidt liv iform af farver.

Men det er let at finde rundt på siden, og selvom det ikke står direkte hvad sidens indhold er, så siger ordene indexer.dk en del.
Der er ikke så meget at sige til selve designet, da det ser flot ud og virker også fint. Men jeg synes du skal sætte nogle lyse venlige farver på den. Det vil live den lidt op.
Avatar billede elkrog Nybegynder
26. februar 2002 - 19:42 #6
En lille stavefejl:
Indexer.dk enelig i luften  (enelig = endelig)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. februar 2002 - 19:44 #7
Brug evt. denne side til at finde nogle gode farver

http://www.colorschemer.com/online/
Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 19:44 #8
Ja jeg ved et godt men gad ikke uploade den bare for et "D" :O)
Avatar billede cdc Novice
26. februar 2002 - 19:44 #9
Den er ren og stiled, men mangler lidt power på en eller anden måde. Den rene og stilede design og farver, gør den lidt "fesen". Ellers for du en meget stor job med at samle alle disse "indexer"......

/cdc
Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 19:45 #10
Hvad med det indhold der kommer til at være!!! af hvad i kan se!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
26. februar 2002 - 19:47 #11
Thjaa, det er da ganske nydeligt, bare synd du har valgt at benytte dit eget mark-up sprog i stedet for den officielle åbne standard HTML eller XHTML.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede osaka_san Nybegynder
26. februar 2002 - 19:48 #12
Nå ja og så hører spørgsmålet måske lidt mere ind under

Design : Feedback

Bare lige til en anden gang.

/Oscar
Avatar billede fri-hash Nybegynder
26. februar 2002 - 19:51 #13
enig i at det er et flot stilrent design
en lille ting er dogde menuer i venstre side (services+webmaster)

hvis du sætter width=100% på dine <a href's virker mouseovereffekten på hele cellen og ikke kun på teksten
Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 19:52 #14
CDC>>>>>> hvad mener du med at samle alle de der "Indexer"
Avatar billede hijklm Juniormester
26. februar 2002 - 19:55 #15
Jeg synes menuen på venstre side mangler at være større og have en mere tydelig farve. Og så kunne overskriften godt lyse op i en mere tydelig farve når man kører musen hen over et link.

Men ellers ser siden da ok ud - nok bare en smule rodet. Men mon ikke en større menu hjælper på det problem...
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
26. februar 2002 - 20:01 #16
ginuwine - 'gør-til-startside'-knappen's musemakør er ikke som foretrukne. startside er almindelig og foretrukne link.
Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 20:04 #17
på XP er den vidst!
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
26. februar 2002 - 20:05 #18
De der takker øverst på bannerboxen skal de se sådan ud? Er det kunst eller sjusk?
Avatar billede ginuwine Nybegynder
26. februar 2002 - 20:05 #19
Nårrrrrh nu forstår jeg hvad du mener.....hmmmmmm ja det må jeg rette!
Avatar billede locturian Nybegynder
26. februar 2002 - 21:48 #20
Jeg ville bare lige høre, om du havde copyright til den pige du har siddende med skiltet?

Note: Lidt for plane farver, som mange af de andre siger. Brug nogle 'kontrast' farver, der bryder den 'beige' agtige farveskala du har brugt. Du må også gerne gøre det lidt mere tydeligt, om det er meningen med de takker i logoet, da man bliver lidt i tvivl når man ser på det....
Avatar billede hijklm Juniormester
26. februar 2002 - 21:51 #21
Få ryddet op på siden. Den kan sagtens indeholde de samme kategorier og sådan, men få det sat ind i underkategorier så det ikke er så rodet at se på.
Avatar billede eazye Nybegynder
27. februar 2002 - 00:02 #22
Rigtigt flot side.. dejligt indhold too.

lad være med at sætte så meget transparency på favorit/startside.

Men det ser RIGTIGT godt ud, jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst, det skulle da lige være hende med skiltet.. he he :)
Avatar billede lee Nybegynder
27. februar 2002 - 00:05 #23
flot site ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. februar 2002 - 13:13 #24
ginuwine> Hvad er der galt med mit svar? DU har bare givet alle pointene til "/cdc", jeg synes da også at der er andre der er kommet med andre gode svar.
Avatar billede beldring Nybegynder
27. februar 2002 - 13:23 #25
Hvorfor bruger du ikke CSS? Det ville kunne spare dig en masse tid! (?) Din side er jo ikke ligefrem lille(når der kommer indhold på) (!)
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
27. februar 2002 - 13:45 #26
Giver jakobclausen ret, del pointe ordenlig ud!

Giver også beldring ret, brug CSS.
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2002 - 13:57 #27
lad os dele som "venner", http://www.eksperten.dk/spm/178481, der var nok lige i overkanten.....

/cdc
Avatar billede ginuwine Nybegynder
27. februar 2002 - 15:19 #28
Ja ja men er lidt ny her :O)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. februar 2002 - 20:00 #29
ginuwine> Det er bare helt i orden, jeg havde også selv lidt problemer med pointafgivelse i starten