Avatar billede joeydk Nybegynder
26. februar 2002 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

imageresize serverside uden komponent

hejsa....jeg vil resize nogele billeder når jeg uploader, men mit webhotel har ikke noget kompomponent til det(aspImage ell. så). Findes der en ordentlig bunke kode som kan gøre dette uden brug af komponenter, ligsom at der findes kode der kan uploade filer uden komponenter...??
Avatar billede coltau Juniormester
26. februar 2002 - 13:35 #1
Jeg har en kode der findes her:
http://asp.id-data.dk/upload/uploadfile.zip

Denne kode kan anvendes til at uploade filer uden brug af komponent.
Avatar billede coltau Juniormester
26. februar 2002 - 13:36 #2
PS. Denne kode kan desværre kun uploade. Med hensyn til resize kender jeg kun til komponenter der kan gøre dette.
Avatar billede joeydk Nybegynder
26. februar 2002 - 13:36 #3
det er ikke det jeg skal bruge, læs mit spm ;-)
Avatar billede grunken Nybegynder
26. februar 2002 - 14:21 #4
Hej Joye

der findes en del komponenter til følgende, men desværre ser det ikke ud til at det kan lade sig gøre UDEN komponenter.....!

De fleste komponenter kan findes her !

http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Image_Manipulation/Image_Creation/

men hvofor resize dem ?, skal de bruges til andet end plain html output ???

-grunken
Avatar billede joeydk Nybegynder
27. februar 2002 - 21:28 #5
fandt et ok svedigt et selv dog resizer det ikke men sørger for at højde og bredde ikke phucker :)