Avatar billede lars_jensen Nybegynder
26. februar 2002 - 08:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb og salg af bærbar computer

Jeg overvejer at udskifte min "ældre" bærbar med en ny, derfor et par hurtige spørgsmål

Gammel maskine :
Dell Inspiron 7500
450mhz Pentium3 Mobile
256 mb ram
18gb disk
256 mb ram
15" skærm

Alder, ca 2 år

Hvad vil jeg kunne forvente at få for sådan en bærbar (batteriet er dødt, alt andet virker som det skal - ingen skader, aldrig reppet eller andet)

Ny maskine,
Apple PowerBook G4 550MHz "Titanium"

Hvor finder jeg de bedste priser på Apple produkter ? Jeg kender primært kun computerstore. Jeg er udenlandsdansker så salg til udland er vigtigt - essentielt er at jeg får æøå tasterne.

/ LJ
Avatar billede geek1011 Nybegynder
26. februar 2002 - 09:11 #1
HEY! Jeg vil sq gerne købe din computer!
Min computer er også 2 år gammel, men har kun 450 mhz, 64 MB-RAM, 4 GB harddisk.
Hvad skal du ha' for din bærbare?
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
26. februar 2002 - 09:15 #2
geek >> du er velkommen til at byde... jeg skriver her bla. for at kende markedsværdien af den - om det kan betale sig at skifte til ny

Omend du skal være opmærksom på, at salget vil foregå i maj / juni hvor jeg vil være 4 uger i Danmark.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. februar 2002 - 09:42 #3
Lars, sammenligner man med niveauet på http://www.clonesuk.com/notebooks.htm ligger den vil i omegnen af £550.

NanoQ
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
26. februar 2002 - 09:46 #4
altså en 5-6000 kr...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. februar 2002 - 09:50 #5
jeps... i den omegn :)

IBM kører kampagne på R30 serien for tiden. Stort set samme konfiguration, men bare 900mhz celeron. Prisen er ca. 10.900,- + moms. Så jeg ville sige 6000 er realistisk.
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
26. februar 2002 - 09:54 #6
tak for det :))
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
26. februar 2002 - 09:55 #7
skulle nogle være bekendt med hvor jeg finder de bedste priser på apple produkter hører jeg stadig gerne om dette
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
26. februar 2002 - 10:02 #8