Avatar billede mira27 Nybegynder
25. februar 2002 - 18:52 Der er 3 kommentarer

Printerport??

Når jeg starter min computer op med win XP kan den ikke finde min printer (HP LaserJet 4L) men når jeg går ind og fjerner printerporten og derefter beder XP om at søge efter ny hardware, så finder den printeren med det samme. Det er dog noget irriterende at jeg skal slette porten og geninstallere hver gang jeg skal skrive ud. Er der nogen der har en løsning?????
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2002 - 19:37 #1
har du enabled lpt porten i bios?
Avatar billede mira27 Nybegynder
26. februar 2002 - 16:26 #2
Ja
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. februar 2002 - 16:39 #3
ok, og jeg kan se at driveren til den findes i WinXP.

Kan du gå i Start/Kør og skrive sfc /scannow, trykke på Enter, der går en lille halv times tid hvor evt. korrupte systemfiler udskiftes, så er der en chance for at den ikke glemmer din printer.
Husk at genstarte når sfc er færdig.

sfc=system File checking