Avatar billede olzen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:01 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

Ny menu, eller ?????

Hejsa...

Jeg er lidt i tvivl om hvilken menu jeg skal bruge, og håber at I kan komme med nogle gode velbegrundende svar..

NY:  http://www.web-dezigns.dk/test.html

vs.

GAMMEL: http://www.web-dezigns.dk/priser.html

/Olzen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. februar 2002 - 17:04 #1
Jeg ville vælge den nye.

For det første er den lettere at vedligeholde... for det andet giver det bedre overskuelighed med de nestede underpunkter og for det tredie virker det mere stilrent og professionelt...
Avatar billede slinky Nybegynder
25. februar 2002 - 17:05 #2
ny...
Avatar billede olzen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:05 #3
For det fjerde, er den jo også hurtigere at loade... Men stadig i tvivl.. Andre ??
Avatar billede t.thoft Nybegynder
25. februar 2002 - 17:06 #4
Jeg vil også helt klar vælge den nye, det ser mere professionelt ud, er mere stilfuld og som nanoq også siger at det nemmere at læse og vedligeholde.

Ellers vil jeg bare sige at det er en rigtig flot side du har fået lavet dig :o)
Avatar billede kdamkjaer Nybegynder
25. februar 2002 - 17:07 #5
De har begge både fordele og ulemper.

Den gamle menu synes jeg passer bedre ind i det overordnede layout, mens den nye virker meget "flad" sammen med dit noget bombastiske 3d layout.

Omvendt har din nye menu et langt mere moderne udseende end den traditionelle image roll-over.

Men jeg ville nok holde fast i den gamle, da den passer bedre ind i helheden.
Avatar billede olzen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:12 #6
I gør det godt nok svært.. Jeg ved heller ikke om den nye menu passer så godt ind i designet.. Men hvad kunne man gøre for at få den til at passe lidt bedre ind.. ?? Nogle forslag ??

Ellers nogle kommentarer...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. februar 2002 - 17:21 #7
jeg vil noget hen af det som kdamkjaer siger: den nye er er mere "stilet" det ser mere professionelt ud, men på den anden side, så passer det ikke rigtigt til dit citat:"bombastiske 3d layout".!!!

Bob
Avatar billede kdamkjaer Nybegynder
25. februar 2002 - 17:25 #8
Måske skulle du søge at kombinere de to stilarter - lidt a la denne meget grove skitse:
http://damkjaer.net/webdezigns.gif
Avatar billede olzen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:33 #9
kdamkjaer -> Det ser da slet ikke tosset ud.. Jeg tror lige at jeg vil prøve noget i den stil.. :o)

Andre ??
Avatar billede olzen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:54 #10
Er denne menu bedre:  http://www.web-dezigns.dk/test1.html
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. februar 2002 - 18:19 #11
klart!
Avatar billede startfirma Nybegynder
25. februar 2002 - 19:18 #12
Ny :)
Avatar billede olzen Nybegynder
25. februar 2002 - 19:24 #13
Andre der synes bedst om den nye ???
Avatar billede hono Nybegynder
25. februar 2002 - 19:28 #14
Ja, klart den nye. Den passer helt sikkert bedst sammen med resten af siden. Ser langt mere professionel ud!

Hono
Avatar billede slinky Nybegynder
25. februar 2002 - 20:38 #15
Avatar billede t.thoft Nybegynder
25. februar 2002 - 21:32 #16
den nye er klart den bedste :o)
Avatar billede olzen Nybegynder
25. februar 2002 - 22:49 #17
Hej igen...

Det lyder som om jeg må vælge det sidste forslag.. Men lige inden er der nogen der har nogle andre idér eller kritik ??