Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 21:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min com fryser ALL the time!

Min computer har drillet jeg ved ikke hvor lang tid nu, og det er til at få lange nosser af!!!!
Da det startede genstartede den ca. hver 5. minut....
Så formaterede jeg og installerede 98, istedet for me(som jeg havde før)
Så genstartede den ikke mere, men nu er den begyndt atfryse hele tiden, og jeg mener hele tiden! Jeg når lige at komme ind i windows, også fryser den!!!
Hvad er mit problem her...?
Ps. næsten alle delene i min com er nye.
Avatar billede supergris_en Nybegynder
24. februar 2002 - 21:34 #1
Check om din hardware er sat ordentligt i! Jeg prøvede engang at grafikkortet ikke sad helt rigtigt i, hvilket medførte at den fryste hele tiden!

>>Supergris_en
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 21:48 #2
Okay, det prøver jeg lige!
Avatar billede jadebob Nybegynder
25. februar 2002 - 14:25 #3
Dutter ikke!!!
Avatar billede jadebob Nybegynder
25. februar 2002 - 15:14 #4
Dutter ikke!
Avatar billede jadebob Nybegynder
25. februar 2002 - 15:14 #5
Dutter ikke!
Avatar billede supergris_en Nybegynder
25. februar 2002 - 21:41 #6
Er dit grfikkort også nyt? Det kan være der er en fejl på det?! Hvis ikke så prøv at sætte et andet i... Hvad med dit skærmkort?
Avatar billede supergris_en Nybegynder
25. februar 2002 - 21:49 #7
grfikkort = grafikkort
Avatar billede jadebob Nybegynder
26. februar 2002 - 17:57 #8
Sorry jeg lukkede det. Troede ikke du kunne hjælpe?
Skærmkortet er iorden. Men jeg har ikke noget grafikkort at sætte i???