Avatar billede lonely Nybegynder
24. februar 2002 - 19:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Scanner

Hej er der nogen af jer som kan sige mig hvor jeg kan hente et program til at scanne jeg har installeret det hele jeg mangler bare programmet! Jeg ved godt man normalt for en cd med hvor der er de ting på man skal bruge men den er desværre blivet væk!

Mvh Lonely
Avatar billede t.thoft Nybegynder
24. februar 2002 - 19:56 #1
hvis du har photoshop, kan du bare bruge det
Avatar billede lonely Nybegynder
24. februar 2002 - 19:58 #2
hvor gør man det? kan du sige det trin for trin
Avatar billede t.thoft Nybegynder
24. februar 2002 - 20:00 #3
nu kommer jeg lige i tvivl om jeg har misforstået spørgsmålet. Men i Photoshop tager du FILE og så IMPORT og så skulle du kunne scanne - hvis altså jeg ik har misforstået dit spørgsmål :o)
Avatar billede hub Nybegynder
24. februar 2002 - 20:22 #4
Du kan også teste din scanner i Paint..

Mht programmer: Der findes mange freeware/shareware programmer der understøtter scanning. Kig fx på www.tucows.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
24. februar 2002 - 21:14 #5
Fra www.ulead.com kan hentes en prøverversion af Photo Express, som du kan scanne fra og lave meget andet sjov med.
Avatar billede grinderslev Praktikant
24. februar 2002 - 23:41 #6
Windows 98/ME har programmet Imagine, som er et scanner program.
Avatar billede fredholm Nybegynder
25. februar 2002 - 00:54 #7
Dette link downloader direkte et scanneprogram: http://www.fototime.com/ftweb/images/fotoalbumcapsmall.jpg
Virker det ikke kan du finde det på:
http://www.fototime.com/
God fornøjelse!
Avatar billede lonely Nybegynder
28. marts 2002 - 12:21 #8
her sker intet