Avatar billede macuser Nybegynder
24. februar 2002 - 18:43 Der er 7 kommentarer

Hvad er det bedste?

Hvilken scannersoftware er den bedste til konvertering af RGB data til CMYK data?

Hvilken software er den bedste til konvertering af RGB data til CMYK data? (elektroniske billeder)

Har ladet mig fortælle at linocolour er den bedste scannersoftware til konvertering?, men findes her også software fra linovolour til konvertering af elektroniske billeder?
Avatar billede zatter Nybegynder
24. februar 2002 - 18:48 #1
linocolour skulle efter hvad jeg har hørt være rimlig god!!!
ved ikke med det sidste men jeg vil tro det!!
Avatar billede macuser Nybegynder
24. februar 2002 - 18:50 #2
Ok, så er der endnu en der har bekræftet dette...men har linocolour en konverteringssoftware til konvertering af rgb billed til cmyk???
Hvad hedder den??? - altså konvertering af elekroniske fra eks. reklamefotograf...
Avatar billede zatter Nybegynder
24. februar 2002 - 18:52 #3
øh, det ved jeg sku ikke lige har kun hørt at den skulle være vildt god men ikke proøved den i praksis!!

SORRY
Avatar billede macuser Nybegynder
24. februar 2002 - 18:57 #4
Jeg har også blot hørt..så om det passer???
Men du mener altså linocolour også har konverteringsprogram til elektroniske? Ved godt de har scannersoftware...

Hvilke andre konverteringsprogrammer kan du anbefale?
Der er selvfølgelig photoshop...men nogle taler for det og andre imod...
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. februar 2002 - 08:14 #5
Man har jo også brug for, at behandle billederne og ikke bare konvertere dem til CMYK. Så hvis du allerede har Photoshop, så er der ingen grund til at lede efter noget andet, det er helt klart det er mest brugt.
Avatar billede macuser Nybegynder
26. februar 2002 - 00:38 #6
Ok, var nysgerrig efter at have hørt som zatter...

Håber det er iorden jeg selv beholder point...havde håbet på lidt mere info eller erfaring! :o)
Avatar billede andreasng Nybegynder
28. februar 2002 - 09:48 #7
photoshop.... altid photoshop!

der findes ikke andet!

LOL - ikke efter min mening i hvert fald!