Avatar billede alexj Nybegynder
23. februar 2002 - 20:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cisco CCNA

Jeg skal læse til Cisco CCNA og får adgang til Cisco over nettet. Da jeg har fået af vide, at jeg kan købe 2 bøger, som er det sammen jeg skal læse på nettet, ville jeg gerne vide præcis hvilket bøger jeg skal købe?

Avatar billede grinderslev Praktikant
23. februar 2002 - 21:02 #1
Cisco Networking Academy Program: First Year Companion Guide. ISBN: 1-58713-003-3
Second Yeear companion Guide: ISBN: 1-58713-029-1
Avatar billede grinderslev Praktikant
23. februar 2002 - 21:03 #2
Det er iøvrigt spild af penge at købe bøgerne, hvis du har adgang til Cisco's Online matreale.
Avatar billede alexj Nybegynder
23. februar 2002 - 21:24 #3
grindetslev>> Hvorfor det?.. Jeg rejser meget med tog og har masser af tid
til at læse, i toget kan jeg jo ikke bruge internettet!
Avatar billede grinderslev Praktikant
23. februar 2002 - 21:28 #4
Jeg kan da godt se at hvis du ikke har mulighed for at læse online, så har du brug før bøgerne, men der står såmænd ikke ret meget anderledes i dem, end der gør i online matrealet.
Hvis du kender en der har bøgerne, så ligger hele bogen i PDF format på en CD bagi bøgerne.
Avatar billede alexj Nybegynder
23. februar 2002 - 21:55 #5
grinderslev>> Tak for hjælpen!

Jeg vil købe bøgerne fordi, at når jeg er færdig med de 4 semester har jeg ikke adgang til Cisco over nettet mere, og så er det jo godt at have bøgerne til senere brug, og for mig er det nemmere at læse det i bogform. Men hvis du kender én der har PDF-bøgerne, så må I gerne sende dem til alexj@mail.dk, så jeg kan læse det pt. på min bærbar.

Du får TAK for svaret og du får de 60 point.
Avatar billede grinderslev Praktikant
23. februar 2002 - 22:12 #6
Jeg takker
Avatar billede ipconfig Nybegynder
07. januar 2010 - 18:10 #7
jeg har bogen på min PC, da jeg også er i gang med CCNA; den hedder Cisco Exploration 4.0 inkl. Packet tracer