Avatar billede sushiespice Nybegynder
22. februar 2002 - 18:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Zone Alarm

Ind imellem får jeg følgende besked ved opstart af Windows. "ZoneAlarm is trying to initialize the True Vector Internet monitor on your computere. Cancel?" og så går alt ellers i stå, og når jeg vil genstarte computeren er der problemer med at en masse programmer ikke svarer. Jeg kan kun trykke Cancel, der er kun en knap. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere indtil flere gange og er efterhånden meget træt af Zone Alarm, så nu fjerner jeg den for altid. Findes der en anden gratis firewall, er der nogen der har et link?

Håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2002 - 18:57 #1
Avatar billede orbiz Nybegynder
22. februar 2002 - 19:03 #2
Du skal bare lade den køre og gøre det vær gang det siger sådan!
Avatar billede skrummel Nybegynder
22. februar 2002 - 19:14 #3
Zone Alarm er fri og gratis når man installerer den som privat bruger.
ZoneAlarm is trying to initialize the True Vector Internet monitor on your computere. Cancel? Dette har min Zone Alarm også sagt til mig et par gange. Jeg tror du bruger ADSL ? Når den gør det ved mig genstarter jeg computeren og så har den altid virket når den var genstartet
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2002 - 19:18 #4
Jeg har set denne fejl på 2 ADSL maskiner (begge win98), problemet blev løst på følgende måde.

Opdater til nyeste IE.
Opdater alle sikkerheds opdateringer via windows update.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2002 - 20:14 #5
Du kan prøve Tiny Personal Firewall :http://www.tinysoftware.com/