Avatar billede mads-j Nybegynder
22. februar 2002 - 10:49 Der er 7 kommentarer

den bedste freeware mail server?

Jeg leder efter en god mailserver, som helst skal være freeware, og skal kunne køre på win98/apache
Og den skal være nem at sætte op, nogle gode råd og ider til hvilke program jeg kan bruge?
mads/
Avatar billede sukos Juniormester
22. februar 2002 - 10:55 #1
Avatar billede sukos Juniormester
22. februar 2002 - 10:56 #2
Skal lige siges: JEG KENDER DEN IKKE!
Avatar billede mads-j Nybegynder
22. februar 2002 - 16:32 #3
er der andre der har nogle gode programmer?
Avatar billede telving Nybegynder
24. februar 2002 - 16:23 #4
Avatar billede p65 Nybegynder
24. februar 2002 - 20:05 #5
Har prøvet flere, de duede ikke rigtigt. http://www.icewarp.com/ virker - bruger den selv. Men den duer nok ikke til dig, for $$$$$
Avatar billede celinder Nybegynder
26. februar 2002 - 19:44 #6
www.pmail.com mercury kører med den selv hvis du skal have hjælp til opsætning så skriv igen
Avatar billede dweb Nybegynder
12. juni 2002 - 13:07 #7
Hej

Jeg har fundet en rigtig god gratis mail server. Den hedder EzMTS - Ez Mail Transport System http://www.ezmts.org
Der er ikke noget grafisk interface med og den kan være lidt svær at gå i gang med, men hvis man læser manualen kan det nemt klares. Jeg bruger den selv og det spiller bare.

Mvh Jesper