Avatar billede buha Nybegynder
22. februar 2002 - 09:51 Der er 1 kommentar

JMAIL

Hej jeg har et jmail script som fucker..... ingen fejl,men????
kan i se det?? JEg kan ingenting i jmail så ret på det hele!:

        Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
        JMail.ContentTransferEncoding = "8bit"
        JMail.Charset = "ISO-8859-1"

        JMail.Priority = 1
        JMail.ServerAddress = "mail.online-help.dk" 'ved ikke om der er noget med den address
    JMail.Sender = "Din_afsender_e-mail.dk"
        JMail.Subject = "Aktiver på online-help.dk"
    JMail.Body= "Hej!" & vbCrLf & "Det er en der har tilmeldt dig online-help med" & vbCrLf
    JMail.Body= JMail.Body + "brugernavnet: " & strBrugernavn & " Password: " & strAdgangskode & vbCrLf & vbCrLf
    JMail.Body= JMail.Body + "Vil du aktive dette så tryk her<a href=""www.online-help.dk/test/aktiver.asp?bruger=" & strBrugernavn & "&aktiver_kode= " & strAktiver_kode & """>Aktiver</a>" & vbCrLf & "Hilsen online-help.dk"
    ' Jeg ved ikke om det er noget med det??
        JMail.AddRecipient strEmail
        ' Send it...
        JMail.Execute
        set JMail = nothing
response.write " Tak.<br><br>Din anbefaling er sendt til " & strEmail & "."

hjælp??
Avatar billede chrilles Nybegynder
26. februar 2002 - 13:33 #1
Jeg vil foreslå at du uddyber dit spm. gevaldigt. Det er slet ikke til at forstå!