Avatar billede joeb Nybegynder
22. februar 2002 - 07:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Messenger - vil selv bestemme logon

Hvordan får jeg gjort så jeg 100% selv bestemmer hvornår Windows Messenger skal logge mig på. Jeg har lige hentet den nyeste (er det ikke 4.6?), og nu kan jeg ikke lukke den ned, når jeg bruger f.eks. Outlook Express ("et eller flere programmer kører som Messengeren er ...blabla). Ind imellem logger den mig på trods jeg har sat den til ikke at gøre det i Outlook Express.
Avatar billede carstengp Nybegynder
22. februar 2002 - 09:45 #1
Jeg antager, at du kører med XP, hvilket jeg også havde lidt problemer med :-)
Du skal i kør menuen skrive GPEDIT.MSC og trykke enter.
Herefter går du til windowskomponenter... se: http://212.242.89.205/carstengp/download/messenger.JPG
Dobbeltklik på det felt, som er markeret på billedet og sæt v i aktivér.
Avatar billede carstengp Nybegynder
22. februar 2002 - 09:46 #2
Det skulle have været et svar....
P.S. hvis det ikke er XP du kører med, så skriv igen!
Avatar billede carstengp Nybegynder
22. februar 2002 - 09:47 #3
Hvis Outlook stadig starter den, så skal du aktivere den anden også
Avatar billede carstengp Nybegynder
22. februar 2002 - 10:22 #4
Har lige tjekket... du skal aktivere begge to
Avatar billede joeb Nybegynder
22. februar 2002 - 10:39 #5
Sådan! Tak det virkede!
Avatar billede carstengp Nybegynder
22. februar 2002 - 12:19 #6
Min Outlook tager bare en h....... tid om at starte, når messenger er deaktiveret.
Avatar billede joeb Nybegynder
22. februar 2002 - 12:48 #7
Det gør min faktisk også...hmmm. Man deaktiverer et program i Windows og straks skal det opføre sig ganske ulogisk. Meget, meget Microsoft'sk.