Avatar billede krofar Nybegynder
22. februar 2002 - 01:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ICQ

Jeg får den besked når jeg får en "incoming file transfer": Runtime Error - Program: C:\programmer\ICQ\icq.exe - abnormal program termination. Hvad er der galt, hvorfor kan jeg pludselig ikke modtage filer mere?
Avatar billede omen Nybegynder
22. februar 2002 - 01:56 #1
Geninstaller. Det er jeg sikker på vil virke. Husk at tage backup at din contact list :-)

Hvis det ikke hjælper, så download en ny version et andet sted fra, end hvor du hentede den nuværende.

Hvis det heller ikke hjælper, tjek din computer for virus.

Hvis heller ikke det hjælper, så kan jeg ikke gøre ret meget mere.

www.omen.zepp.dk
Avatar billede omen Nybegynder
22. februar 2002 - 01:57 #2
Det var så et svar!
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. februar 2002 - 03:59 #3
Prøv først at gå ind i din icq mappe og find den fil der hedder db convert før du gør noget så drastisk som at geninstallere :o) Mange gange kan en lille gang konvertering gøre det ;o) Bare sig revert all history hvis du vil gemme dine kontakter og historie
Avatar billede krofar Nybegynder
22. februar 2002 - 12:37 #4
Jeg har prøvet at reinstallere, det virker heller ikke.:-(
Avatar billede krofar Nybegynder
22. februar 2002 - 12:46 #5
Den giver mig denne meddelelse: Instruktionen ved "0x771116e1" refererede hukommelse ved "0x00000050". Hukommelsen kunne ikke "written"
Avatar billede krofar Nybegynder
23. februar 2002 - 16:32 #6
Jeg afinstallerede den helt