Avatar billede skrummel Nybegynder
21. februar 2002 - 20:20 Der er 4 kommentarer

LiteOn brænder og CloneCd

Mit spørgsmål.: Jeg har en LiteOn brænder 16-10-40
Jeg bruger den først til at læse cder og derefter til at skrive med. Software CloneCd. Den funktion hvor den skal læse cden først virker ikke mere, og jeg har nu haft min kammerat over med hans pc, som er identisk med min, han har samme slags brænder. Den eneste forskel er at vi ikke har samme grafikkort.
På hans maskine er der ingen problemer med at læse alle cder, men min vil ikke...........hvad er der galt ???
Hvordan kan man beskrive problemet, for jeg vi have den lavet på garantien ?
Avatar billede noon Nybegynder
21. februar 2002 - 20:37 #1
brug nero burning rom det virker
Avatar billede noon Nybegynder
21. februar 2002 - 20:38 #2
du kan downloade det fra morpheus eller kazaa
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2002 - 20:56 #3
noon >> det er ulovligt at henvise til ulovligt software!!! pas hellere på!
henvis istedet til f.eks. www.download.com !
Avatar billede skrummel Nybegynder
21. februar 2002 - 21:02 #4
Det er ikke softwaren det er galt med, for jeg har brugt det samme hele tiden.
Det er brænderen det er galt med.
Han det være en kalibrering der skal til, eller er den bare i stykker.
Min kammerats brænder virker udmærket, med det samme software.
Jeg ville høre om der var nogen der vidste hvad der kunne være galt med brænderen ?