Avatar billede jenskf4 Nybegynder
21. februar 2002 - 12:25 Der er 6 kommentarer

"onMouseOver" og "onMouseOut" på samme tid?

Hej

Da jeg har en side, som skal lukkes hårdt og brutalt, når brugeren enten kører musepointeren hen over den eller væk fra den, har jeg lavet følgende script, som desværre ikke virker. Hvorfor?

<BODY onMouseOver="GoBack();" onMouseOut="GoBack();">
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. februar 2002 - 12:27 #1
<body onblur="GoBack()">

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. februar 2002 - 12:31 #2
Og onfocus="GoBack()"
Avatar billede jenskf4 Nybegynder
21. februar 2002 - 12:50 #3
Jeg kender godt de forskellige "on's", men jeg har mere brug for at vide, hvordan man smider 2 eller flere "on's" ind i en body-tag - med den korrekte syntaks.

<BODY onMouseOver="GoBack();" onMouseOut="GoBack();"> ... virker nemlig ikke, for der mangler sikkert nogle kommaer og andre ting og sager?!?
Avatar billede aho_metier Nybegynder
21. februar 2002 - 15:27 #4
Det er den korrekte syntaks du bruger, men du lukker jo ikke siden ved at skrive GoBack() /Burde det ikke være history.back(-1) ?
Avatar billede jenskf4 Nybegynder
21. februar 2002 - 15:34 #5
Avatar billede jenskf4 Nybegynder
21. februar 2002 - 15:37 #6
Det gør jeg også. Metoden "GoBack()" indeholder nemlig "history.back(-1)". Som sagt se: http://www.eksperten.dk/spm/175764