Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 01:52 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

ICQ

Kan man ikke i ICQ undgå at få alle de irriterende uopfordrede beskeder fra alle mulige sexsider og de dér pagers?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 01:54 #1
sæt dem på Ignore efterhånden som de kommer
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 01:56 #2
Det gør jeg også men der kommer jo nye hver 5. minut.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 01:57 #3
Tryk på ICQ->Security->Ignore og sæt hak i de bokse der listes
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 01:57 #4
eller i hvert tilfælde dem du synes
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 02:04 #5
Der er da ingen bokse at sætte hak i.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 02:05 #6
hvilken version kører du??
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 02:07 #7
Den sidste nye, husker ikke hvad den hedder:-)
Avatar billede www.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 02:07 #8
Den hedder 2001b :)
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 02:08 #9
Men jeg har lige været inde i noget, hvor jeg kunne filtrere beskeder fra, indeholdende bestemte ord. Håber det virker.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 02:09 #10
jeg kører 2000b, og der klikker man på ICQ knappen nederst til venstre, så kommer der en menu frem, der er Security & Privacy, den vælger man, og der er et faneblad der hedder ignore, der er der fire bokse man kan hakke af
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 02:10 #11
var det ikke dig der havde problemer med en der rendte fra en lejekontrakt i dit hus??
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 02:11 #12
Ok, det har jeg bare ikke i min version:-)
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 02:11 #13
jo, det var.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 02:12 #14
hvordan gik det egentlig med det??
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 02:16 #15
Jeg kontaktede en advokat, men hun rådede mig til ikke at gøre mere ved sagen, da det ville koste ca 10.000 kr. bare for advokat. De penge skulle jeg selv lægge ud, indtil jeg evt. vandt retsagen, men hvis hende jeg skulle lægge sag an imod ikke ejer noget, kan jeg ikke gøre udlæg i noget og så vil jeg miste de penge jeg havde brugt på advokat + de penge jeg i forvejen har mistet. Men det er noget pis, for nu skal jeg så også sætte huset i stand, og det koster s´gu alt sammen........:-(
Avatar billede sif4ever Nybegynder
21. februar 2002 - 02:16 #16
Du skal skifte til "Advanced Mode" først derefter klik på "main" ´--> "Security og Privacy permissions" --> Derefter klik på "Permissions level" i ventre side. Derefter kan du opsætte rettighederne
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 02:18 #17
krofar> jeg kender godt det med at skulle inddrive, det koster sq en halv national formue...
Avatar billede prodic Mester
21. februar 2002 - 02:19 #18
Når du alligevel er ved at rode med Security & Privacy så var det måske en god ide, at trykke på Messages og sætte hak i at du kun ønsker at modtage fra folk på din liste. Så slipper du for de sex-ting.
Sætter du også hak i Pager/www-messages, så er du endnu et skridt på vejen.

Det bruger jeg selv, og har endnu ikke(7,9,13) fået en af de små beskeder i flere måneder.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 02:20 #19
arj prodic, så er dit sexliv på et nulpunkt for tiden *LOL*
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 02:21 #20
Prodic>> Det gjorde jeg også lige med det samme:-)
Avatar billede prodic Mester
21. februar 2002 - 03:34 #21
ztyxx->For at citere en stor mand så er mit sexliv nok ca. "så koldt som i en brøndgravers røv".

Måske ikke helt, men skulle lige af med det citat.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 03:41 #22
prodic>*LOL* det har jeg sq ikk´ hørt før :-)
citatet altså....
Avatar billede krofar Nybegynder
21. februar 2002 - 10:55 #23
Prodic>> Det vil så sige at hvis der ikke snart sker noget drastisk, så tager du på Panbar og finder en stodder? :-)