Avatar billede nonick Nybegynder
19. februar 2002 - 20:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nero igen igen!

Hej...

Jeg har fået et problem med nero eller min brænder. Når jeg vil starte en brænding, kan jeg ikke vælge hastigheden, så den slår automatisk til 1x(150Kb/sek)
Jeg kan heller ikke enable "On The Fly"

Jeg har den fulde version af Nero 5.0
Mine IDE kabler sidder således:

Primary Master : HD
Primary SLave: CD-RW
Sec Master : CD ROM
SEC Slave : None i dette øjeblik

Det skulle være i orden. Hvad kan der være galt? Problemet startede lige pludselig.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2002 - 20:53 #1
Prøv at afinstallere og installere igen. Min Nero bliver også mærkelig en gang imellem, men det klares med af- og geninstallation.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2002 - 20:54 #2
det helt ideelle ville være at sætte cd-rw som sec. master.
Avatar billede nonick Nybegynder
19. februar 2002 - 21:15 #3
john... CD-RW skal sidde på samme IDE som harddisk! :) Ellers får du ofte "Under run"
Avatar billede nonick Nybegynder
19. februar 2002 - 21:15 #4
ufc.. Det har jeg prøvet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2002 - 21:17 #5
nonick> jeg anbefaler ikke noget jeg ikke selv ved noget om - sådan som jeg skriver er måden mit er koblet op på - har måske haft bufferunderrun 3 gange ud af ca 150 cd-rommer...
Avatar billede seiding Nybegynder
19. februar 2002 - 21:25 #6
"den slår automatisk til 1x(150Kb/sek)" det skyldes næsten med 99% sikkerhed, at det er en demo-version du har, og Trial-perioden er udløbet eller lignende........
Avatar billede blackie Nybegynder
19. februar 2002 - 21:50 #7
Hvis man gider at læse sin brugsforvirring til sin brænder, vil man altid læse at det kraftigt anbefales at brænderen står som sekundær master.
Avatar billede nonick Nybegynder
19. februar 2002 - 22:00 #8
Jeg giver jer ret!! Min egen står jo også som sec master!!! :) Sorry!

Jeg tænkte at harddisken og brænderen skulle være på samme IDE.

Siedling.. NEJ! Jeg skriver jo at jeg har fuld version!
Avatar billede johnbp Nybegynder
20. februar 2002 - 00:22 #9
prøv den nyeste version 5.5.7.2.
  http://www.ahead.de/en/download.htm
Avatar billede nonick Nybegynder
20. februar 2002 - 13:08 #10
efter at have geninstalleret 6-7 gange virked det..
Avatar billede nonick Nybegynder
20. februar 2002 - 16:40 #11
.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2002 - 20:31 #12
nonick> du skylder da vist ufc point - da han jo reelt kom med svaret ;)