Avatar billede alloedee Nybegynder
19. februar 2002 - 19:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få arj til at virke!

Er der nogen der kan huske hvordan de sætninger til arj var eller ved hvordan man får winzip til at arbejde sammen med arj. Jeg har prøvet det med winzip men der kommer den med en fejl om et eller andet up to date lir. Er der nogen der ved hvordan man løser problemet? Forresten er nogle gamle ting jeg skal har pakket ud som består af en .arj fil og seks .a01 også videre filer
Avatar billede 2cool Nybegynder
19. februar 2002 - 19:24 #1
Hent PowerArchiver v7.02.08 fra adressen http://www.powerarchiver.com

Den kan du bruge til både at pakke og udpakke ALLE formater med, selv fra MAC!!

Køb den også lige, og sig til alle dine venner at det styrer!! WinZip har sgu siddet på markedet ALT for lang tid synes du ikke?
Avatar billede fomse Nybegynder
19. februar 2002 - 19:25 #2
hvis du i dospromten skriver arj kommer listen med sætninger automatisk op, hvis du da står i det bibliotek hvor arj.exe ligger

Det der med .a01 osv. betyder bare at det du har pakket bare er delt ud på flere filer (sikkert på flere disketer)

Fomse:-)
Avatar billede alloedee Nybegynder
19. februar 2002 - 19:33 #3
Ja PowerArchiver virke sgu rigtig godt Tak for hjælpen :)
Avatar billede 2cool Nybegynder
19. februar 2002 - 19:34 #4
U Welcome ;o)