Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 17:29 Der er 38 kommentarer

ville du betale?

Ville du betale f.eks. et fast mdr`s gebyr til en csserver hvis følgende var inkluderet:

(hvis ikke du spiller, betaler du ikke)
Alle de nyeste baner
En top hurtig linie, med plads til mange mange brugere

Hvad skal man ellers tilbyde på en cs server? aner det ikke, kom med nogle ider:-)

mads-j
Avatar billede jonas- Nybegynder
19. februar 2002 - 17:29 #1
Vælger en gratis!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. februar 2002 - 17:30 #2
NEJ aldrig i liveT!!!!!

ikke når der er så mange hurtige server GRATIS
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 17:30 #3
der er sgu ingen der gider betale for en server.
Avatar billede razorgoose Nybegynder
19. februar 2002 - 17:31 #4
hvad er en hurtig linie???

tror ikke mange vil gøre det da der er masser af hurtige og gode gratis servere,men hvad det er et forsøg,men du må sørge for den er utradionel
har selv en 10 mbit server kørende

Razorgoose
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 17:31 #5
jeg mener at spille på en server, Det er for det første gratis på andre servere, og for det andet ville det være alt for besværligt, så vælger folk sgu da bare en anden gratis server.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. februar 2002 - 17:31 #6
hmm 10mbit i upload,, hvor har du den linie fra?
Avatar billede razorgoose Nybegynder
19. februar 2002 - 17:35 #7
i den bolig forening vi bor i har alle lejligheder 10mbit begge veje

Razorgoose
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. februar 2002 - 17:36 #8
til deling vel??
Avatar billede razorgoose Nybegynder
19. februar 2002 - 17:37 #9
nope:)

200 kr om måneden
Avatar billede razorgoose Nybegynder
19. februar 2002 - 17:38 #10
undskyld ikke meningen at gøre jer misundelig:))

sorry spøg til side
hver lejlighed har en dobbeltrettet 10mbit forbindelse
Razorgoose
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 17:48 #11
vi kører på en 2 * 100 mbit linie, så det burde at kunne køre ret hurtigt:-)
100/100 hver vej...

mads

Hvad skulle man i såfald have på en cs server, udover de normalt ting som er på sådan et sted?
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 17:49 #12
det ville ikke koste mere end 13-30 kroner pr mdr, for at spille ubegrænset...

tror i ikke det kunne lade sig gøre?

det var lige en lille sjov tanke jeg fik:-)
Avatar billede sago Nybegynder
19. februar 2002 - 17:51 #13
Tvivler på at det ville virke. De fleste der spiller CS er unge. Tror det er meget svært at lokke penge ud af den målgruppe.
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 17:53 #14
mmm det er jo lige det sago...men hvis man kom med noget nyt som ikke er set før ville det måske være nemmere..

man kunne måske endda køre en ut server ved siden af....så man kan bruge begge + toplister osv
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 17:55 #15
så skulle du have en meget let metode at betale på?
Hvordan ahvde du tænkt dig de skulle betale, børn har jo ikke Dankort eller Visakort
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:01 #16
via sms f.eks.:-) nemt og hurtigt
sms nummert skulle så være password til serveren, så brugere kunne komme ind via det? når man havde betalt...

Hvad siger i?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:04 #17
Hvordan havde du tænkt dig at pengene skulle blive trukket fra deres onto, skulle de købe taletid eller abonnement, og så skulle du have penge af teleselskabet eller hvordan havde du forestillet dig det!

Så skal du jo også til at betale skat-...
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:05 #18
hvis børn vil betale 10 kroner for et mobil logo, vil de vel også bruge f.eks. 15 kroner på at spille cs i 30 dage

input please:-)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:05 #19
mads-j>>> Du har ret på det punkt, men det er som regel altid forældre som hænger på regningen!
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:06 #20
Der er mange virksomheder der tager sig af disse sms ting, f.eks. www.smsaps.dk
så tager de et lile beløb for hver gang der sker noget fra siden, og så får jeg resten, til server og trafik osv..

mads/
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:08 #21
okay, det lyder da fedt nok så, er det kun dem med abonnement som kan eller også taletid!
for så burde man tænke i helt andre baner!HEHE
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:10 #22
virvelvar> man kunne f.eks. tilbyde brugere et point pr time man spiller på serveren, og top 2 får så gratis tid på serveren, så går der også lidt konkurrence i det:-)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:13 #23
ja det er jo lige det, man skal altid have en slags konkurrence, det trækker brugere til!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:13 #24
men så skal du nulstille hver måned eller uge!
Avatar billede sago Nybegynder
19. februar 2002 - 18:18 #25
Hvis du kan tilføre noget nyt, så er der måske et marked - hvem ved? :)

Bare husk at give det første stykke tid gratis... ellers tror jeg der er ret tomt i starten ;)
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:18 #26
ja top listen?
den skal nulstilles hver uge...
hvis man vinder en uge, får man en uge gratis:-) eller sådan noget
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:20 #27
ja du skal give en startbonus, for når folk får venner og andet på serverene vil de da med glæde betale 30 kroner for ikke at skifte!
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:21 #28
?? ikke skifte?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:23 #29
ja altså, de får venner og så hvis de ikke vil miste dem de spiller mod der, bliver de jo nræmest nødt til at betale!
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:26 #30
oki:-)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:27 #31
men hvor mange brugere skulle der så være for at det kunne køre rundt?
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:32 #32
det kan p.t køre rundt med 200 brugere..hvis man regner med en tjent 10er pr bruger pr mdr.
så skal jeg jo lige købe cs, hvad koster det? nogle links til server versioner osv?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 18:33 #33
I DUNNO, men det lyder sgu da fedt nok, held og lykke i fremtiden!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. februar 2002 - 18:34 #34
du behøver ikke købe CS - du kan hente server versionen gratis..

JEg har tit sat en cs server op med anticheat og det hele kontakt mig på 117974367 (ICQ)
Avatar billede mads-j Nybegynder
19. februar 2002 - 18:38 #35
oki doki, jeg har ikke lige p.t icq, men får lige min bedste ven til at skrive til dig, han er også med i projektet, det er cool-wil, ham der har serveren stående.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. februar 2002 - 07:39 #36
Folk ser altid sådan her på det (Som regl)

Er der en anden ting som er gratis og ligeså godt så vælger de dette.

Er der en anden ting som koster mén med en ekstrem god service så vælger de dette.

Jeg vælger det der er gratis fx.
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 17:19 #37
maniacdog: Der er nok ikke så mange der tænker:
"Nøøøj, en side hvor man kan komme af med en masse penge - istedet for at få det gratis på en anden side, der er ligeså god! Det må jeg simpelthen gøre, så tjener de nemlig mere her!"
Sååå deet!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
11. marts 2002 - 22:01 #38
lige for at give mit besyv med herinde i denne debat.
da dette spm også omhandler mig, ville jeg lige komme med lidt input.
Jeg mener at 10-15 kroner, nemt kan tjenes ind, da dette beløb, er det man ca. bruger på at købe logo eller ringetoner.

Så hvis der kommer en masse fede ting på serveren, vil jeg ikke tro det er svært at få det til at køre rundt...

wil/