Avatar billede beerton Nybegynder
19. februar 2002 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

placere en url i et udtraek

Jeg har et problem med et script.

Det skal udtraekke en url og et navn fra databasen links. Navnet paa linket skal vises og samtidig vaere hyperlink. Hvad har jeg gjort galt

<?
$foresp = mysql_query("select id, name, url, topic, country from links order by name");
while($data = mysql_fetch_array($foresp)){
echo "<p><a href=\"${data["url"]}\">${data["name"]}</a></p>"
?>
Avatar billede htx98i17 Professor
19. februar 2002 - 15:30 #1
<?
$foresp = mysql_query("select id, name, url, topic, country from links order by name");
while($data = mysql_fetch_array($foresp)){
echo "<p><a href=\"$data[url]\">$data[name]</a></p>";
}
?>
Avatar billede beerton Nybegynder
19. februar 2002 - 15:32 #2
Det virkede. Tak for hjaelpen.
Hvis du laver et svar kan jeg give dig pointene.
Avatar billede htx98i17 Professor
19. februar 2002 - 15:34 #3
oki
Avatar billede hathor Nybegynder
19. februar 2002 - 15:34 #4
eeehh .. er igen ikke sikker med hvad med at lave det sådan her?

echo "<p><a href=\".$data["url"]\">.$data["name"]</a></p>"??
Avatar billede hathor Nybegynder
19. februar 2002 - 15:34 #5
arh nos ..