Avatar billede quiztheman Nybegynder
19. februar 2002 - 14:56 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

GF2 GTS køling

Jeg vil godt have min aktive køler af min asus v7700 GF2 GTS (da det larmer)og har købt en Zalman NB32 køleprofil hos studiedata, men nu siger en at den ikke dur da det er en GTS den ville blive for varm,kan det nu også passe ??

jeg skal ikke clocke på kortet overhovedet ! bruger ikke meget spil (spiller ca 2 gange i måneden) det vildeste den har prøvet er "medal of honor"

/aklausen
Avatar billede bundgaard Nybegynder
19. februar 2002 - 15:03 #1
tror nu godt du kan køre det..skulle ikke være noget problem :)
Avatar billede quiztheman Nybegynder
19. februar 2002 - 15:11 #2
kunne godt tæmke mig at høre lidt fra andre :-)
Avatar billede t_holst Nybegynder
19. februar 2002 - 15:46 #3
Jeg kan heller ikke se noget problem.
Avatar billede quiztheman Nybegynder
19. februar 2002 - 15:59 #4
tror i godt den kan klade det den køler ??
jeg fandt lige denne test :

http://www.icrontic.com/index.php?page=public/hardware&hardwareId=199
Avatar billede jackel Nybegynder
19. februar 2002 - 16:23 #5
ja den får du ingen problemer med.. der sidder sådan en på mit GF2MX kort som er VOLDIGT OC'ed og den bliver ikke varm..
Avatar billede quiztheman Nybegynder
19. februar 2002 - 16:23 #6
nice :-)
Avatar billede urt Nybegynder
19. februar 2002 - 17:42 #7
Jeg har samme på mit Geforce 3 kort og det virker osse helt prima!
Download 3DMark2001 fra www.madonion.com og kør deres grafikdemo i loops (Sættes under programmets "Options") og lad det køre sådan i en til fire timer, alt efter tro på at det virker :)
Hvis der ikke kommer mærkelige prikker på skærmen eller computeren simpelthen går ned, så er den stabil!
Hvis ikke, kan du prøve at købe en kabinetblæser (Check størrelsen der passer til dit kabinet - blæsere kan købes hos Studiedata), som du placerer nede foran i dit kabinet, så den hiver frisk luft ind.
Håber det kunne bruges til noget!
Avatar billede quiztheman Nybegynder
19. februar 2002 - 18:12 #8
Jeg har en 80 mm blæser i bunden af mit kabinet der skal køle mine hd trur du ikke det er nok ?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
20. februar 2002 - 09:25 #9
takker for point..

og jo, det skulle være nok med sådan en blæser :)
Avatar billede hansen30 Nybegynder
24. februar 2002 - 22:07 #10
Jeg har et tilsvarende grafikkort og har haft samme ide. Kunne du ikke skrive lidt om dine erfaringer med løsningen af problemet