Avatar billede donslund Nybegynder
18. februar 2002 - 21:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Professionel Layouter.

Jeg søger en der kan lave professionelt layout til Houens Odde Spejdercenter. Til at starte med er det fortrinsvist web, men andet kan forekomme. Har du lyst, så skriv lige så har jeg en opgave som vi gerne vil bedømme ud fra. Leverer du noget vi kan li, så binder vi lidt penge i røven af arbejdet.
Du behøver for så vidt ike at kunne lave hjemmesider. Det har vi folk til. are du kan lave layoutet.
Avatar billede pfp Nybegynder
18. februar 2002 - 21:43 #1
Hej,

Det lyder da som en opgave jeg evt. godt kunne være interesseret i. Du er meget velkommen til at skrive til mig på peter@votus.dk, gerne med lidt info omkring Jeres spejderforening, så kan jeg fortælle lidt om mine referencer og evt. lave Jer et udkast.

Med venlig hilsen
Peter F. Poulsen
Avatar billede cdc Novice
18. februar 2002 - 22:18 #2
Jeg er altid frisk på at give en hånd hvis det har indtr. I kan sende en mail til mig på cdc@get2net.dk så kan vi se hvad vi kan finde ud af

/cdc
Avatar billede locturian Nybegynder
18. februar 2002 - 23:06 #3
Hej!

Jeg påtager mig gerne opgaven, da jeg alligevel har vinterferie, og den skal jo gå med et eller andet :)

Jeg har lige lavet et lign. nemlig 5 stk. layouts for www.modulet.dk.

Yderligere referencer kan ses på www.locturian.dk

/Loc out
Avatar billede pr0fane Nybegynder
19. februar 2002 - 09:45 #4
Hej, jeg kunne muligvis være interesseret i din opgave.

Mine referencer kan ses på www.profanity.dk , og hvis du finder mit arbejde interessant kan jeg kontaktes på admin@profanity.dk

Håber at høre fra dig.
Avatar billede Jman Praktikant
19. februar 2002 - 11:15 #5
Avatar billede newt_dot_dk Nybegynder
19. februar 2002 - 15:56 #6
Du kan da også skrive til mig: nwt@newt.dk
Avatar billede marz* Nybegynder
20. februar 2002 - 14:15 #7
hvor mange sider skal i have lavet til jeres website

jeg er webmaster på disse to sider i øjeblikket
www.sfoto.dk
www.thegallery.dk
og min egen
http://home23.inet.tele.dk/marz/  <<-- forside
http://home23.inet.tele.dk/marz/swebnew.htm  <<-- nyeste projekter

marz
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 15:08 #8
I må godt sende en mail til mig med en evt. test eller hvad det nu var, eller kan I se hvad jeg har lavet på www.device.dk

MVH
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede oersted Novice
21. februar 2002 - 21:15 #9
kontakt mig gerne på jesper@jspr.dk

www.jspr.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2002 - 14:23 #10
Har I fundet en til opgave eller hvordan er det med det?
Jeg har aldrig modtaget noget fra jer på mail, og har derfor ikke haft mulighed for at sende noget tilbage til jer, så derfor synes jeg det er lidt mærkeligt at I har afvist mit svar.
Avatar billede donslund Nybegynder
05. januar 2003 - 10:28 #11
Ingen hjælp? Point til mig selv!