Avatar billede diraoui Nybegynder
18. februar 2002 - 21:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FTP-Server med Stofanet

Jeg har lige sat min FTP-Server op.
Men mit problem er bare at jeg ikke kan skifte port, jeg kan kun bruge port 21, og som Program bruger jeg BulletProof FTP Server..
Er der nogle, som har stofanethjælpe mig med det..
Avatar billede maxium Novice
18. februar 2002 - 21:53 #1
Prøv at sette den til at bruge port 20
Avatar billede diraoui Nybegynder
18. februar 2002 - 21:56 #2
Det har jeg prøvet. Den kan den hellere ik
Avatar billede diraoui Nybegynder
20. februar 2002 - 09:49 #3
Hjælp!!!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
25. februar 2002 - 23:29 #4
hvad skal du også skifte port for? ftp kører som standard på port 21... hvilken grund skulle der være til at køre det på en anden port?

at du har stofanet skulle ingen betydning have... har selv stofanet og har aldrig haft problemer med ftp... det må være noget andet, du laver forkert... eventuelt din firewall som blander sig...

må indrømme, at jeg ikke kender bulletproof ftp.... kig her: http://www.proftpd.org <- kræver dog et rigtigt OS...
Avatar billede diraoui Nybegynder
26. februar 2002 - 10:03 #5
Jeg har fundet ud af det for længst men ellers tak!!
Jeg ska skifte port, det er bedst for mig selv, da jeg skal have Backup i min FTP og hvordan at ingen skal BUSTE mig.. CLEAR!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
26. februar 2002 - 14:56 #6
buste dig? et simpelt port-probe vil stadig afsløre en ftp-server... du kan ikke skjule, at du har en ftp-server, ved bare at smække den over på en anden port... den skal nok blive fundet, hvis nogen leder... du har bare gjort det en lille smule sværere... hvorfor er du også bange for at blive bustet? hvad har du da at skjule?