Avatar billede safl Nybegynder
18. februar 2002 - 19:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Configurering af ttyd på FreeBSD

Hello!

Jeg skal have sat min server op så der kan connectes til den over seriel fra min terminal.

Jeg har gjordt som der står i håndbogen (compile si0 med 0x10 og lave en boot.config -h plus tilfjøge til /etc/ttys).

Men det virker ikke :( Af en eller anden grund starter getty ikke op og hvis jeg prøver at tvinge den op så står der i /var/log/messages: ttyd0 device not configured.

Håber i har en løsning eksperter!
Avatar billede safl Nybegynder
18. februar 2002 - 19:29 #1
Hmm jeg kan connected til serveren i booten men når systemet er bootet kobles jeg fra.
Avatar billede safl Nybegynder
25. februar 2002 - 11:51 #2
hmm jeg har fået det til at virke ellers mange tak for alle svarene :)