Avatar billede f-l-j Nybegynder
18. februar 2002 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Lukning af pc

Hej

Jeg kører winxp, og jeg kan ikke få den til at slukke comp, jeg syntes at jeg har prøvet alle mulige konfigurationer, men det er det samme hver gang.
Hvis jeg trykker luk, genstartes comp.
Jeg kan så slukke den i dvale, men kan ikke starte den op på alimindelig vis, så skal skal jeg slette gendannelse af windows.

Nogen forslag?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. februar 2002 - 17:27 #1
http://www.mike-tech.com/article152.htm
På denne side er der hjælp at hente, hvis det alligevel kikser så vend tilbage og du får den på dansk
Avatar billede f-l-j Nybegynder
18. februar 2002 - 17:35 #2
Det stod som det skulle, men det virker stadig ikke.
Avatar billede aaa000 Nybegynder
18. februar 2002 - 20:17 #3
Du kan prøve at geninstaller XP - hvis du gider.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
18. februar 2002 - 22:59 #4
Tja det må jeg jo prøve så, Tak for hjælpen.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. februar 2002 - 23:28 #5
Du behøver ikke at køre en hel install, men tryk på F5 og gå til Repair så skulle det ikke tage så lang tid, du kommer til et punkt der hedder APCI den skal være slået til.