Avatar billede etlekana Nybegynder
21. maj 2000 - 17:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internettime

Jeg har et lille internettime script. Jeg vil gerne have lavet sådan at den kører med en slags internettime sekunder eller hvad man nu kalder det. Her er mit script.

<script LANGUAGE="VBScript" RUNAT="Server">
FUNCTION InternetTime(TheTime)
    dim ITime
    ITime = CInt((Hour(TheTime)+Minute(TheTime)/60+Second(TheTime)/3600)/24*1000)
    ITime = ITime & "00" & ITime

    InternetTime = "@" & Right(ITime,3)
END FUNCTION
</script>

15 point til den venlige sjæl der kan sætte sekunder på mit script.

Mvh
Etle
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
21. maj 2000 - 17:42 #1
må jeg være så fræk at spørge hvad du skal bruge det til ??
Avatar billede etlekana Nybegynder
21. maj 2000 - 17:46 #2
Nej det må du ikke.

Ørh jo da selvfølgelig.

Jeg sidder og er ved at lege med noget flash og sådan, og så vil jeg gerne lave noget fed hvor der er sekunder med.

Og derefter vil jeg kode en countdown i internet tid.

Etle
Avatar billede philiph Nybegynder
21. maj 2000 - 18:36 #3
Jeg kan ikke helt gennemskue formålet med din beregning, men hvis det du er ude efter er antal sekunder siden midnat, så her er et forslag:

FUNCTION InternetTime(TheTime)
dim ITime
ITime = CLng((Hour(TheTime)*3600)+(Minute(TheTime)*60)+Second(TheTime))

InternetTime = "@" & Right("0000" & ITime,5)
END FUNCTION

Philip
Avatar billede stingbat Nybegynder
22. maj 2000 - 12:07 #4
Prøv at gå ind på følgende link - der ligger en version af InternetTime som netop bruger Flash (så er det jo bare lige at ændre til sit eget design/behov):
http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=info&source_id=343

// Stingbat
stingbat@etype.dk
Avatar billede etlekana Nybegynder
22. maj 2000 - 13:06 #5
stingbat, jeg ved ikke om du har set den i function!!!

Men den displayer ikke med sek som jeg ønsker og du kan ikke lave om i flash filer du ikke har source kode af!!!

Etle
Avatar billede stingbat Nybegynder
09. juni 2000 - 02:02 #6
Ved ikke om du har nået og løse problemet... men har en InternetTime i flash liggende, som jeg ikke 100% ved hvor jeg har fra... men hvis du skriver din e-mail adresse, kan jeg lige sende den til dig..!

// Stingbat
Avatar billede etlekana Nybegynder
09. juni 2000 - 02:38 #7
Sting det er lige meget!!!

Den har jeg !!

har jeg også skrevet hvis du har læst min sidste kommentar!!!!

Etle
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
09. juni 2000 - 17:03 #8
pp
Avatar billede stingbat Nybegynder
10. juni 2000 - 22:26 #9
btw - Af hvilken grund vil du have det i sekunder??? InternetTime er InternetTime - og ikke sekunder!!
Du kan evt. gå ind og læse på http://www.swatch.com/ (klik på nr 3 i menuen)