Avatar billede c0rv4x Nybegynder
18. februar 2002 - 08:30 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

red faction

...jeg er kommet der til indgangen til "barracks" i red faction og sys lissom at jeg ikke kan komme videre... mine 4 er jo closed :) hjælp ?
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 08:37 #1
Hvis jeg tror det er rigtige sted. Så er der et lille "hus" mellem de to døre i modsatte ende end indgangen til huset er der en knap!!!
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 08:37 #2
Og knappen åbne de to barracks døre!
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
18. februar 2002 - 09:22 #3
jeg kan ikke finde nogen knap inde i det lille hus... det er det sted hvor de red faction folk kommer rendende med ild i, fordi der er en flammekaster... sys ellers jeg har været rundt og lede over det hele.. det lille hus du snakker om der står en lille stol indeni, og der ligger en død red faction mand.. huset er placeret mellem de to døre, ikke i modsatte ende !
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 10:58 #4
Nu er jeg fuldstændig sikker på hvor det er du mener --- hmm --- Hvordan skal jeg nu forklare det? --- Jeg prøver en lille tegning!

_|dør|_____________|dør|_
|      | hus  |        |
|        knap  |        |
|      |  |  |        |
|      \__v___/        |
|                        |
|________________________|
        |dør|
Det var her du kom fra!
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 10:58 #5
Det var vidst ikke for vellykket! Jeg tegner lige et pænt billede og linker til det!!!
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
18. februar 2002 - 11:03 #6
LOL, mange tak... hehe... godt forsøgt ellers :) det er sq pointene værd... glæder mig til at se den anden tegning ;)
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:05 #7
Ved at uploade
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:08 #8
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:09 #9
DEn duer ikke øjeblik!
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:10 #10
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:10 #11
Den duer squ!
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:10 #12
Håber det er nok
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:10 #13
Ellers kan jeg vel sende et screenshot indefra spillet!!!!!!! :0)
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
18. februar 2002 - 11:13 #14
kanon, tak for hjælp, men når man tænker sig om, er det så ikke oxo det eneste logiske sted at placere sådan en knap ? ;)
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 11:15 #15
Nemlig, detvar så lidt og tak for points! :0)
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
18. februar 2002 - 11:20 #16
hehe np