Avatar billede islander Nybegynder
16. februar 2002 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor ligger indgående post i Outlook?

Når man nu ikke kan komme ind i Outlook, kan man så på anden måde finde og gemme sin indgående post, før man vælger at slette/geninstallere Office 2000?
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. februar 2002 - 12:45 #1
ja, gem Dokument and Settings på et andet drev!
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. februar 2002 - 12:45 #2
der ligger dine gamle adresser og mails
Avatar billede isbamse Nybegynder
16. februar 2002 - 12:47 #3
Søg efter *.pst filer. Den vil finde en mail.pst eller outlook.pst. Denne indeholder al din post.

Når du har installeret outlook igen, kan du connecte til *pst filen, og alt kører igen :)

/NanoQ
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. februar 2002 - 12:47 #4
iøvrigt mener jeg ikke at der sker noget med dine adresser og mail ved geninstallation, jeg gjorde det forleden, afinstallerede officeXP og geninstallerede, det skete der ikke noget ved.
Avatar billede resten Nybegynder
16. februar 2002 - 14:40 #5
Ialander er det dette spørgsmål som du hentyder til hvor du vil ha jeg skal svarre?
For så går det nok ikke uden at der bliver balade med de andre´.
http://www.eksperten.dk/spm/173184
Avatar billede islander Nybegynder
16. februar 2002 - 15:22 #6
tak for hjælpen
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. februar 2002 - 15:42 #7
tak for pointene!

www.fotx.net/retaxes