Avatar billede zycho Nybegynder
15. februar 2002 - 14:33 Der er 6 kommentarer

Program til at kopiere/flytte filer over DOS PROMT i et parralelt netværk

Jeg skal haave lavet et c/c++ program som kan kopiere/flytte filer over DOS PROMT i et parralelt netværk (altså et netværk med 2 computere med parallel kabel imellem).

Kan i lave sådan et for mig ? (Det behøves ik at være avanceret)...

I må gerne forklare hvordan i har lavet det og hvorfor, så jeg bedre kan forstå det. MvH
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
15. februar 2002 - 14:38 #1
skal du ha lavet et eller vil du bare ha et??
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
15. februar 2002 - 14:38 #2
Kender du fastlinx
Avatar billede chries Nybegynder
15. februar 2002 - 14:39 #3
Prøv at kigge om der er noget brugbar mellem det her:
http://www.lvr.com/parport.htm
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
15. februar 2002 - 14:39 #4
Via dette program overførte jeg 1,5 GB fra en win95 133 mhz til en 1,5 GB win 2000 (det tog en helveds tid, men det virker)
Avatar billede zycho Nybegynder
18. februar 2002 - 15:45 #5
Sorry, det jeg mente var om i SELV kunne lave sådan et program og så give mig kildekoden......
Avatar billede zycho Nybegynder
03. marts 2002 - 23:03 #6
kan ingen hjælpe ?