Avatar billede ernsta Nybegynder
15. februar 2002 - 13:09 Der er 6 kommentarer

Fejl rapportering

Jeg har et meget irriterende problem med I-EXPLORER 6.0 - Midt i redigerings-arbejde osv. rapporteres fejl,som skal undersøges - Når det er gjort,kan jeg starte forfra - Hvordan kan jeg afinstallere version 6.0  - Jeg vil installere 5.5 igen - med den havde jeg ingen problemer
Avatar billede kapla Nybegynder
15. februar 2002 - 14:39 #1
Kontrolpanel - Tilføj/fjern programmer ?
Avatar billede ernsta Nybegynder
15. februar 2002 - 16:01 #2
EXPLORER kan ikke fjernes m. Tilføj/Fjern programmer - det havde jeg prøvet inden spørgsmålet blev stillet.
Avatar billede kapla Nybegynder
15. februar 2002 - 16:10 #3
Avatar billede ernsta Nybegynder
15. februar 2002 - 17:59 #4
Jeg har løst mit problem nu - Man kan jo ikke bare afinstallere den sidste nye udgave af EXPLORER,og så installere en ældre version - det accepteres ikke - På en side fandt jeg en artikel om den slags problemer - løsningen var et effektivt afinstalleringsprogram der hedder WINHACKER - Det fjerner EXPLORER totalt og nu kan jeg godt installere version 5.5 der ikke ikke giver mig problemer - WINHACKER kan prøves med 30 dages prøvetid,og må siges at være virkelig effektiv til at afinstallere "vanskelige" programmer
Avatar billede kapla Nybegynder
15. februar 2002 - 18:20 #5
Fint, lukker du lige spørgsmålet ? :)
Avatar billede ernsta Nybegynder
15. februar 2002 - 19:00 #6
Spørgsmålet hermed lukket
ERNSTA