Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2002 - 00:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

min spæde start

forslag og links til hjemmeside værktøjer søges

se; www.grapo.dk
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 00:56 #1
Jeg synes ikke din menu er så pæn.
Alle nybegyndere indenfor hjemmesider bruger den menu, jeg aner ikke hvorfor, jeg synes en ganske alm. menu er meget pænere...
Prøv at vælg en anden farve end den gule :o)

Hvis det var en proffesionel side ville jeg påpege mange flere fejl, men alle de fejl er nogle jeg synes man selv skal finde ud af, efterhånden som man bliver bedre til at lave et godt design til sin side. Når du har kigget på den side i et stykke tid er der noget du bliver træt af (det kunne være den gule baggrund) og så retter du den - Tilsidst får du en pæn, overskuelig og brugervenlig side!
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2002 - 01:12 #2
Ja men som sagt er det første gang jeg prøver så jeg håber skam at blive bedre hen ad vejen, jeg ville gerne have en søgemaskine til nettet på forsiden, har bare ikke fundet ud af hvordan jeg får en?
ved du det?
Avatar billede rfogh Nybegynder
15. februar 2002 - 10:13 #3
Du linker forkert til file:///D:/Programmer/Pinnacle/Studio%20DV/movies/fastelavn%202002.rm

Det er en klassisk FrontPage-fejl :)
Du skal lige lægge filen i dit web-dir og så linke til den der...

Prøv evt. at søge alle dokumenter igennem efter "file:///" for at se om der er flere af den slags :)
Avatar billede newschool Nybegynder
15. februar 2002 - 14:02 #4
Hvilken søgemaskine skal det være?

/NewSchool
Avatar billede rfogh Nybegynder
15. februar 2002 - 14:05 #5
newschool>> hvad mener du?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
17. februar 2002 - 00:05 #6
syntes sku den er cool nok, lige efter bogen med det første site man laver. Minder mig om den gang..... bla bla  ja i kender vel historien de fleste som arbejder med web :)
keep on going  det kan kun blive bedre ;-)

Hilsen Michael Knudsen
Avatar billede newschool Nybegynder
17. februar 2002 - 11:21 #7
rfogh>> poulvp sagde noget med at manglede en søgemaskine til nettet. Og så ville jeg bare vide hvad det skulle være for en søgemaskine så jeg eller en anden måske kunne hjælpe... Men jeg mener han har oprettet et andet spm om det så bare glem det!