Avatar billede jadebob Nybegynder
14. februar 2002 - 16:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point ude.....

Hvordan kan det være at der står at jeg har 260 point ude, når jeg har gået alle mine spørgsmål igennem, og der var ingen spørgsmål da stadig var åbne, hvordan kan det være ??
Avatar billede nairb Nybegynder
14. februar 2002 - 16:23 #1
For fanden prøv at gå fri debat igennem før du stiller dette sp. Der er stille de første 10 af slagsen de sidste par dage.
Avatar billede fangel Nybegynder
14. februar 2002 - 16:23 #2
det er en fejl fra ekspertens side, hvis du går ind på dit point regnskab (under konto) så kan du se at du ikke har nogle åbne spm, du kan gå ind på ENyt og læse E. eget udspil om sagen
Avatar billede jadebob Nybegynder
14. februar 2002 - 16:25 #3
dea_pg --> Okay.

nairb --> Rolig rolig, der er ingen der tvinger DIG til at svare på det her spørgsmål, vel ??
Avatar billede jadebob Nybegynder
14. februar 2002 - 16:32 #4
Okay........
Avatar billede nairb Nybegynder
14. februar 2002 - 16:32 #5
Det er pisse iriterende at folk ikke lige gør sig den ulighed at kontrolere om det samme sp er stillet de sidste par dage..