Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
14. februar 2002 - 14:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Indvandrere i Danmark

Hej er der nogen der har en statistik overhvor mange indvandrere der er/var i 2002/2001?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. februar 2002 - 15:00 #1
Sidst jeg læste om det var 600.000 indvandrere.. men prøv at kigge i Danmarks statistik, eller på Google:

http://www.google.com/search?hl=en&q=indvandrere+Danmark
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
14. februar 2002 - 15:01 #2
Det kunne være dejligt med en adresse til en statistik!
Avatar billede hono Nybegynder
14. februar 2002 - 15:03 #3
http://www.dst.dk/dst/search_frame_dk.asp skriv indvandrere i søgefeltet oppe i højre hjørne

Hono
Avatar billede nairb Nybegynder
14. februar 2002 - 16:36 #4
For mange. :o(
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
14. februar 2002 - 22:17 #5
nairb:

Hvad med at tænke lidt på andre end dig selv??!
Hvis du blev nødt til at flygte, fordi DIT lille pisse rige land blev bombet, hvad ville du så sige hvis der blev røbt ting efter dig på gaden i det land du flygtede til? Og hvis du ikke kunne få job, selvom du havde en fed uddannelde? ...bare fordi du hed Brian, og ikke Ali?

FUCK DIG! (undskyld sproget, men f*** hvor er jeg bare pisse træt af sådanne folk!)

Jeg har læst et par af dine andre indlæg, og det giver mig lyst til at spørge hvor gammel du er?

Hilsen Mathias