Avatar billede mini-man Nybegynder
14. februar 2002 - 11:43 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Billig bærbar

er der nogen der kender en hjemmeside eller et firma hvor man kan købe en billig bærbar pc(8000 kr) eller endnu billigere.???(den skal være med min 256 mb ram og over 700 mhz) og ja jeg har tjekket edbpriser.dk og itbutik.dk

M.V.H

MINI|MAN
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. februar 2002 - 11:45 #1
Du skal også passe på at den ikke bliver for billig...

Så bliver det noget plastic lort hvor kabinettet knækker hurtigt

Spar du hellere lidt mer op, og køb en Dell
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. februar 2002 - 11:45 #2
Ellers prøv og se om du kan finde en brugt
Avatar billede isbamse Nybegynder
14. februar 2002 - 11:50 #3
Jeg sidder lige nu med en IBM Thinkpad R30. 1Ghz, 256mb ram, 15Gb HD, 14,1" TFT, Netkort, IR port... Den er på kampagne lige nu til ca. 11500,- - En knaldgod maskine til en absolut god pris :)
Avatar billede cleemann Nybegynder
14. februar 2002 - 11:52 #4
prøv her www.qxl.dk her burde det være muligt
Avatar billede 1003 Nybegynder
14. februar 2002 - 11:53 #5
Prøv at kigge på www.amitech.dk de har nogle rimelig gode bærbare og en god DANSK service. Jeg sidder her med en IBM380Z og den er jeg IKKE tilfreds med, og alle mine kolleger har STORE problemer med deres IBM bærbare.
Så jeg er da glad for at >isbamse er glad for sin:-)
Avatar billede isbamse Nybegynder
14. februar 2002 - 11:58 #6
1003, well.. jeg har aldrig haft større problemer med IBM's bærbare. Jeg har i omegnen af 100 brugere med bærbare, hvoraf de 90 kører med IBM. Det er de 90 der er mest tilfredse :)

Jeg har før i tiden købt både Toshiba, Dell, Compaq og Fujitsuer... ingen af dem har jeg været tilnærmelsesvis så tilfredse med.
Avatar billede 1003 Nybegynder
14. februar 2002 - 12:04 #7
>isbamse Det er da fedt:-)
Jeg kan da også bruge min til såkaldt almindeligt Arbejde ( netværk, internet, word osv.) men vi bruger dem som programmerings enheder til centraler, og der har vi store problemer, men com porten og ir porten vi har altid konflikter mellem mindst 2-3 ting, på computeren og vores programmeringssoftware er der ingen problemer med :-(
Jeg vil ikke nedgøre IBM, da deres maskiner er gennemførte, men vi bliver desværre nødt til at skifte 70 Bærbare IBM´s ud med et andet produkt, da IBM ikke kan hjælpe os :-(
Avatar billede isbamse Nybegynder
14. februar 2002 - 12:22 #8
Samme problem har jeg haft med Dell i mit forrige job. Her måtte vi skifte en 15 stykker ud, da de ikke ville kommunikere med nogle tappemaskiner rundt på forskellige mejerier. Dell var særdeles uvillige til at yde support.

Man kan ikke generelisere. Jeg tror alle mærkevaremaskinerne har deres fordele og ulemper. Man er nødt til at gøre sine egne erfaringer.

/NanoQ
Avatar billede 1003 Nybegynder
14. februar 2002 - 12:32 #9
Hva sørn´sen Nanoq Har du skiftet Idenditet :-)

Du har ret, at det er svært at sige plus til een maskine uden, at der er et minus..  og der er jo nok de fleste modeler man sige dette til..
Det er fedt at vi har et forum, hvor man kan dele sine erfaringer, med de forskellige produkter, da det er surt at købe en maskine, der er lidt for billig eller dårlig kvalitet, og andre har haft dårlige erfaringer med produktet.
Så derfor: > mini-man lad være med at købe DELL og IBM ;-) *GG*
Avatar billede amaze666 Nybegynder
14. februar 2002 - 12:59 #10
PC-Billig, Stengade 28D, 3000 Helsingør - sælger billige kvalitets bærbare... Ring på +45 49 21 52 93 for nærmere oplysninger... Det er værd at tjekke.

Amaze666
Avatar billede isbamse Nybegynder
14. februar 2002 - 13:23 #11
1003, jeps: http://www.eksperten.dk/spm/166811

Så derfor: > mini-man lad være med at købe DELL og IBM ;-) *GG*  <- det må være: Lad være med at købe en computer. :)))
Avatar billede cleemann Nybegynder
14. februar 2002 - 13:37 #12
ja 1003 har ret drop computeren og kom isteddet lidt ud i den friske luft
Avatar billede 1003 Nybegynder
14. februar 2002 - 13:38 #13
Hvis dette http://www.eksperten.dk/spm/166811 var et nekrolog, så sidder jeg her med tårer i øjnene;-(

Velkommen til isbamse :-)
*SS*
Avatar billede 1003 Nybegynder
27. februar 2002 - 12:18 #14
fik du svar på dit spm.?
Avatar billede mini-man Nybegynder
28. februar 2002 - 13:33 #15
ja......joo......jeg har været inde på www.laptop4u.dk og set på en bærbar vega ( er det et godt mærke.? ) 1200 mhz med 256 ram og dvd og tjuhej til 13.000....det er da rimelig billigt..ikke.?? jeg har gået bort fra at den skal koste max 8000 for det kan man sku ikke få en god en for...
Og ja det kan da godt være godt med frisk luft men , ej.
Avatar billede mini-man Nybegynder
18. marts 2002 - 10:07 #16
mange tak for hjælpen...jeg har ikke købt ny computer endnu men nu har jeg da en masse at gå efter....jeg har bare delt pointene lige ud til dem der svarede.... :)
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
18. september 2003 - 13:29 #17
Avatar billede ralfi Nybegynder
18. september 2003 - 13:31 #18