Avatar billede anuseren Nybegynder
14. februar 2002 - 10:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Concorde C5/HP4100

har et problem... (derfor jeg er her...)

når jeg skriver til min hp4100tn fra concorde... så rykker den det jeg har skrevet lidt ned på siden...

jeg har scannet en af mine fakturaer så i selv kan se...

http://www.warhammer.dk/c5.jpg

som i kan se, så er det der er blevet skrevet rykket lidt ned... hvordan får jeg det rykket op igen?

jeg havde nogle problemer med printeren til at starte med... driveren kunne ikke sammen med concorde. men fik det til at virke ved at bruge den driver som hedder: "HP4100TN PS"

hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2002 - 10:31 #1
Så vidt jeg kan se skyldes dine problemer at fakturaen er tilrettet
til en anden printer.

Prøv at gå ind i consolversionen af C5 -Generelt-Tilpasning-Udviklingsmenu-rep-rep. Vælg rapport(navn på din faktura) og
fjern en linie i toppen af fakturaen (tryk "del"/Ctrl+d).

Hvis det kun er det nederste (fra fakturatotal og nedefter) der
er rykket, skal du istedet ind i rapportopsætningen. Tryk Alt+F6 og herefter Ctrl+F6. Vælg formler og start og ret tallet i #Rep_Fottop(??) op med en (altså eks. fra 29 til 30).
Avatar billede egeberg Nybegynder
15. februar 2002 - 15:18 #2
Det kan være at printeren som default udskriver til Letter format i stedet for A4.
Du kan også rette printerens papirformat under printerdriveren, hvilket normalt er nødvendigt, når der skrives OCR i bunden på girokortet.