Avatar billede mad_man Nybegynder
13. februar 2002 - 10:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man en virus

jeg er en studerene der meget gerne vil vide hvordan man laver en virus fordig jeg skal skrive min selvalgte opgave om viruser
Avatar billede cain Nybegynder
13. februar 2002 - 10:24 #1
Ps:::::: den skal ikke være ond......
Avatar billede mad_man Nybegynder
13. februar 2002 - 13:03 #3
På dansk Please
hvis det kan lade sig gøre
Avatar billede thesaint Nybegynder
13. februar 2002 - 13:27 #4
Hmm. Du får mig ikke til at komme med en decideret opskrift, men ganske simpelt så kan man jo lavet et script der tilføjer følgende til autoexec.bat:

Echo y| format c:

og kalde den pågældende fil for britney_spears.jpg.exe

og sende den til nogen der ikke har patchet deres OS.

;-)
Avatar billede mad_man Nybegynder
13. februar 2002 - 16:01 #5
okai tak
Avatar billede perhaps Nybegynder
17. februar 2002 - 15:00 #6
thesaint>vi bør vel ikke udbrede kendskabet til konstruktion af vira
Avatar billede thesaint Nybegynder
18. februar 2002 - 11:55 #7
perhaps> Helt enig og derfor har jeg af samme årsage netop anført at jeg ikke vil komme med en opskrift.
Svage sjæle der måtte have lyst til noget sådant kan dog til alle tider meget nemt finde ud af hvordan, uanset om man har erfaring i programmering eller ej,- desværre.

;-)