Avatar billede fomse Nybegynder
12. februar 2002 - 20:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man downloade WinZip?

Er der nogen som ved hvor man kan downloade Winzip (gratis version) ikke en evaluering?

Fomse:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2002 - 20:30 #1
www.winzip.com

Den er totalt gratis :)
Avatar billede fomse Nybegynder
12. februar 2002 - 20:32 #2
john_stigers>> Hmmm der var jeg også inde, men såvidt jeg kan se koster den penge....
Avatar billede xpatx Nybegynder
12. februar 2002 - 20:38 #3
vil du have et direkte link..?
Avatar billede onkeldan Nybegynder
12. februar 2002 - 20:38 #4
Den gratis version er en evaluering-version!!!
men hvis du vil have den alligevel....http://www.winzip.com/downauto.cgi?winzip81.exe
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2002 - 20:39 #5
onkeldan> jeg har jo svaret så hvorfor lave du et svar når du jo dybest set bare kopierer mit svar...???
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2002 - 20:41 #6
Det eneste der er ved at bruge den på winzip.com er at du skal acceptere betingelserne for brugen af winzip hver gang du bruger den - den holder IKKE op med at virke lige pludseligt :)
Avatar billede fomse Nybegynder
12. februar 2002 - 20:41 #7
Jeg takker, fandt det på www.winzip.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2002 - 20:42 #8
Takker for points :)
Avatar billede 49152 Nybegynder
13. februar 2002 - 11:19 #9
Det program som hedder winrar er meget bedre end winzip, hent det (og alt andet) via www.download.com