Avatar billede oscar Nybegynder
17. maj 2000 - 15:28 Der er 5 kommentarer

Åben nyt browservindue skal miste Session

Hvordan kan dette laves i ASP, så session mistes ved højreklik og åben nyt vindue i browseren ??

Kunne det måske laves i JavaScript ?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
17. maj 2000 - 16:06 #1
session .... du mener en, der kører på serveren ???

Det kan laves sådan, at hvis der bliver åbnet et nyt vindue, så kører den en funktion, der sætter en sådan session = ""

Det med højreklik kan også laves via Javascript ! :)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
17. maj 2000 - 17:15 #2
Øhh, er det en bestemt side der ikke må åbnes ?? så indsætter du jo bare <% Session.Abandon %> på siden...
Avatar billede flemming Nybegynder
18. maj 2000 - 22:02 #3
Du behøver ikke at gøre noget specielt. Sessionen mistes automatisk når et nyt browservindeue åbnes (det nye vindue starter forfra).
Avatar billede oscar Nybegynder
20. maj 2000 - 11:49 #4
Ja, den skulle miste sin session, men det gør den ikke.

Hvordan gør jeg det, så den helt sikkert mister sin session.

Noget med Java og session = "", men hvordan helt nøjaktigt gøres det ?

Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:39 #5
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?