Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 01:30 Der er 72 kommentarer og
1 løsning

Elite Logo

Okay.. nu skal der knokles..

Jeg vil MEGET gerne have et logo til min Hjemmeside..

Der skal stå [Cleaners^E] og i må gerne lave et billede til det..

Altså ligesom på Jubii.dk har de en smiley, og så skal det logo have et billede...

Men ved endnu ikke hvilket..

Størrelsen er lige meget..

Der er 500 point på højkant, men kan ikke oprette et spørgsmål med mere end 200 , så pointne får du i et andet spm, hvis jeg kan lide netop DIT logo!
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 01:35 #1
Cleaners...... Hvad handler siden om, og hvilken slags farve skal den laves i ?
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 01:36 #2
kigger på det i morgen..........

/cdc
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 01:36 #3
og kunne man eventuel se siden ??
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 01:36 #4
Det er en CS clan...

Og helst med baggrunds farve C0C0C0

Men ellers må du selv bestemme..
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 01:42 #5
ok, så lige sidste spørgsmål.... er det et slags banner du vil ha' lavet?
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 01:43 #6
eller et logo på f.eks. 200x100?
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 01:45 #7
Det må du helt selv bestemme!
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 02:10 #8
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 02:11 #9
Det ser fint ud..

Men bare fortsæt med at lave logoer i forskellige størrelser....
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 02:14 #10
ok
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 02:16 #11
Går du igang nu eller ?
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 02:16 #12
jep
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 02:18 #13
hvem er i så.... terrorister eller de andre hoveder? eller er det forskelligt?
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 02:21 #14
Må du helt selv bestemme..... Og vi er forskellige...
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 02:21 #15
Eller det er forskelligt..
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 03:05 #16
Det her billede på godt være med i logoet/banneret:

http://212.242.89.205/teest/logo.gif

Men det bestemmer i selv..
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 03:11 #17
hmmm... nåede ikke lige at få dit billede med.... men jeg har lavet en ny
http://www.brideonline.dk/eksperten/cs.htm
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 09:02 #18
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/cs_logo_01.gif

Et lille forsøg fra min side, kender overhoved ikke til CS, men prøver aligevel...

/cdc
Avatar billede uap Nybegynder
12. februar 2002 - 09:48 #19
http://eksperten.webbyen.dk/

Kig i menuen under [Cleaners^E] *S*
Avatar billede staz Nybegynder
12. februar 2002 - 12:12 #20
netfreak13 >> Der er en grund til at man kun kan give 200 point som max. Nemlig for at hindre point infaltionen. Det er en regl udskrevet af eksperten.dk, netop derfor skal man ikke prøve at bryde de. Derfor skal du trække dit forslag om 500 point tilbage og allerhøjest give 200. Men igen husk at det er hjælp til selv hjælp, man får her...

---- Staz ----
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
12. februar 2002 - 13:58 #21
Jeg kommer med et par svar, i aften !
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2002 - 16:28 #22
har du billedet som transperent billede ?
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 16:54 #23
lee - Hvad mener du?

staz - Okay.. Nu har jeg ikke været så meget her på eksperten, da jeg har glemt at jeg overhovedet havde en bruger herinde, men d.v.s. at jeg ikke må give flere point end 200 ?
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 16:55 #24
cdc - Den skrifttype der, hvor kan man downloade den? Den er ret sej!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
12. februar 2002 - 17:00 #25
Ok......Jeg kommer snart med et par svar ;-) !
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 17:05 #26
Fonten hedder: Neuropolitical. Og kan downloades her: http://flashkit.com/fonts/N/neuropol-MELA-1184/index.shtml

/cdc
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2002 - 17:05 #27
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 17:31 #28
hmmm.... cdc er lidt hardcore til de gfx....
Avatar billede nonick Nybegynder
12. februar 2002 - 17:43 #29
Kommer lige med en lille kommentar.

Jeg vil gerne smide al min respekt i hovedet på bongobride!
Det er et rigtig fedt logo!
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2002 - 18:01 #30
ahh nu ved jeg hvad CS står for :O)
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2002 - 18:03 #31
ja det lyder måske tåbeligt i jeres øre... men er ikke den store spiller... *S*
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 18:33 #32
Lee - Kunne du e.v.t. ikke lave et logo som der er større?

Altså i bredden?
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 18:40 #33
Lee >> Nej, men nu er der heller ikke mange piger der spiller CS! *S*
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 18:42 #34
Der er ikke så mange, men der findes da nogle :-D
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2002 - 18:45 #35
netfreak>> jo det kan jeg godt *S*
bergetstudios>> tak *S*
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 18:54 #36
Det var dejligt :)

Laver du dem/det nu? *S*
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2002 - 19:09 #37
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 19:11 #38
hmmm... jeg har lavet en "ala /cdc" ..... (nyt logo)

www.brideonline.dk/eksperten/cs.htm
Avatar billede nonick Nybegynder
12. februar 2002 - 19:27 #39
kommer med et
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 19:33 #40
Det ser sejt ud bongo...

Lav nogle flere..

Skal have nogle af vælge imellem.. Hvis i forstår hvad jeg mener :-D
Avatar billede nonick Nybegynder
12. februar 2002 - 19:41 #41
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 19:42 #42
Hov hov bongo....er du en lille copycat..... :o)
Du kunde jo have lavet lidt mere om på mine linier, eller er det OK

/cdc
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 19:46 #43
cdc -> jeg er næsten en copycat.... har kun kigget på det du har lavet, og så har jeg selv prøvet at lave en... ;)
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 20:16 #44
det kan jeg godt se, og det var det jeg mente med strægerne, du kunne have gjort det lidt annerledes. Man kan godt blive lidt muggen når man har fundet et andet design på det end en kasse med grafik, og så vupti så er idéen stjålet. Så pass på med det der bongo, du kan risikere at få på hattepulen en dag hvis du gør det ovenfor en anden.

/cdc
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2002 - 20:22 #45
Jeg var blevet stik tosset!
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 20:38 #46
Det er jeg også Lee, men det nytter ikke noget, jeg har kommet med et forslag og kan det ikke bruges, ja sådan er det bare. Men man skal ikke snuppe mine annerledes linier med det samme for at score points, men hvis man bruger dem til et andet logo på et andet spørgsmål er det OK. Eller man kunne være høflig og spørge, eller "bygge" videre på min idé........ Man går jo ikke rundt hver anden time og opfinder den dybe tallerken vel ?

Men jeg gidder ikke at hidse mig op her inde, det nytter ikke noget...

/cdc
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 20:52 #47
Hmm.. Du kunne jo bare komme med et andet forslag?

Og så hvis bongo lavede efter det igen, så afviste jeg bare hans svar?
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 21:01 #48
hmmmmmmmmm............
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 21:07 #49
hvorfor har du slettet logoerne bongo?

hvis det var kunne jeg godt have brugt et af dem..

Du skal da ikke slette dem, kun det sidste!

Som du kopirede _..
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 21:08 #50
netfreak......tror lige du har fået forslag nok, og jeg har trukket mig tilbage. Havde flere idéer, men når det er sådan klaveret spiller, så gidder jeg ikke at lave mere. Bare ærgeligt det går udover dig, da jeg ikke normalt laver logoer til en CS clan, var du faktisk den først.

Men når nu man ikke kan have tinge i fred mere end en time af gange, så er det ikke sjovt, og jeg er ikke sur på bongo, er bare stikk tossed, men det skal ike gå ud over dig i dette spørgsmål eller ud over ham. Han for bare ikke hjælp fra, sådan er det bare. Lidt respect for andres arb. bør man have.

Så i må hygge

/cdc
Avatar billede nonick Nybegynder
12. februar 2002 - 21:20 #51
Er mit lofgo noget jeg skal arbejde videre på netfreak?
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 21:31 #52
Ja cdc, det er meget surt..

Glædede mig ellers til at se flere forslag fra dig...

nonick- HMm... Det er ikke lige min stil...
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 21:42 #53
netfreak--> Det kommer ikke flere herfra sorry.......Har trukket mig tilbage...

/cdc
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 21:52 #54
netfreak--> bare en lille ting her på faldrepet, så skriver du at banneret/logoet skule have BG="C0C0C0". Det skal du oplyse om hvis du endrer på så alle har samme vilkår......
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 22:05 #55
bongo - Kan du ikke lige sende mig det logo som du kopirede UDEN tekst på?

eller cdc, har du en mail, så du lige kan fjerne teksten fra logoet, som jeg sender til dig?
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. februar 2002 - 23:34 #56
hmmmmmmmmm........ siger jeg bare igen....

For det første : Jeg er pænt ligeglad om jeg får de skide point eller ej,
da de lissom ik kan laves om til kontanter...

For det andet : Så prøver jeg lissom bare at hjælpe folk med deres logoer..
Det kunne jo godt være at freaken ikke kunne li' dit forslag, så jeg smed egentlig bare nogleandre billeder på... Hvis de point er så vigtige for dig cdc, well be my guest, og ta dem alle. Kunne ikke være mere ligeglad.

Peace
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
12. februar 2002 - 23:46 #57
bongo - Jeg vil GERNE have dine logoer..

Har du icq?..

Eller en email ?...
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 23:54 #58
Bongo-> Jeg er skide lige glad med de points, men det virker da som om det er dej der jagter dem da du må ty til copycat metoder for at score dem. Og jeg regnede heller ikke med at netfreak kunne li' det, idet han ikke har kommentert det, så derfor stoppede jeg og tænkte i nye baner, men derfor behøver man ikke at stjæle under samme spørgsmål, så virker man point liderlig .......

Som jeg har skrevet gidder jeg ikke at lave ballade, og jeg har trukket mig ud af dette spørgsmål, og det skal ikke gå ud over netfreak.
Derfor gør du bare hvad din moral siger dig, og hvad du bliver enig med netfreak om..... så er vel alle glade.

/cdc
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
13. februar 2002 - 00:19 #59
cdc - Gider du rette logoet, så der står [Cleaners.dk^E] istedet for?

lee- Gider du rette dit logo nr 3, så der står [Cleaners.dk^E] istedet for?

bongo - Det samme med dit logo.. Gider du rette det så der står [Cleaners.dk^E] istedet for?
Avatar billede bongobride Nybegynder
13. februar 2002 - 00:40 #60
Netfreak > www.brideonline.dk/klart/cs.htm > også mit sidste bud, men du
får psd filen med, så du eller en ven kan rette i det.
- Og jeg vil ik ha' nogen point!

__THIS PAGE SUCKS__
Avatar billede lee Nybegynder
13. februar 2002 - 08:40 #61
bongo>>> du har da fuldstændigt misforstået det cdc siger!!! Han er da netop ikke pointliderlig, hvordan kan du overhovedet konkludere det ??? Det har ikke en skid med points at gøre, men respekt for andres linier! Hvilket du i dette tilfælde ikke har haft noget af.

Netfreak13>> du er da ikke spor bedre end bongo, da du fuldstændigt knækker moralen og uden den mindste smule respekt blot beder bongo om at sende logoet !!!

Du kan ikke sådan bede alle om lige at rette i deres logo!!! du må da vælge hvilket logo du kunne tænke dig, og så tage denne bruger seriøst resten af vejen og ikke spille på 10 heste...

/Lee
Avatar billede cdc Novice
13. februar 2002 - 08:55 #62
God morgen Lee :o)

netfreak-> du har fået hvad du spurgt om i første omgang, og jeg har trukket mig ud af spørgsmålet som skrevet tidligere. Logoet er som det er, og bliver ikke lavet om. Men nu er det lavet og bliver liggende så andre har muligheder for at kigge på det.

/cdc
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:35 #63
cdc - Hmm.... Jeg vil faktisk meget hellere have dit... Har set på dit og bongo's, og nu har jeg besluttet mig for at bruge dit..

Men hvis jeg accepterer dit, kan jeg så få psd filen, så jeg kan rette det til [Cleaners.dk^E] ??
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
14. februar 2002 - 20:19 #64
HALLOOO /cdc
Avatar billede cdc Novice
14. februar 2002 - 22:37 #65
netfreak13-> Da jeg ikke har arbejdet meget for at lave dette logo, ca 5-10 min, og ikke gjort noget siden, har jeg ikke fortjent disse point.
Jeg har trukket mig ud af spørgsmålet, skrevet flere gange tidligere. Brug det som det er, da jeg har svaret på spørgsmålet, og havde trukket mih ud af spørgsmålet inden du stillede nye krav, er det disse der skal have pointsene. Dvs. de der har lavet logoer efter: 13/02-2002 00:19:48

Jeg er stræng men fair, og logoet ligger som det gør, kopier det og brug det hvis du vil, det for du lov til, men jeg skal ikke have points, så jeg håber du nu går ind og afviser mit svar med det samme.

/cdc
Avatar billede nonick Nybegynder
15. februar 2002 - 16:26 #66
Respekt /CDC!
Avatar billede cdc Novice
15. februar 2002 - 17:21 #67
tak nonick........
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
15. februar 2002 - 23:37 #68
Okay..
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
16. februar 2002 - 01:49 #69
Hmm... Jeg kan ikke lide andres logoer end /cdc's, så jeg nupper selv pointne..
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
16. februar 2002 - 01:50 #70
.
Avatar billede megabad Nybegynder
16. februar 2002 - 11:09 #71
/CDC hvad har du lave det i ?. for det ser godt ud :-)
Avatar billede cdc Novice
16. februar 2002 - 11:22 #72
Det er lavet i PS og PSP

/cdc
Avatar billede megabad Nybegynder
16. februar 2002 - 11:43 #73
ok tak