Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
17. maj 2000 - 14:48 Der er 6 kommentarer

Microsoft C++

Jeg er en dreng på 14 år der programmerre i Pascal, Delphi og lidt C, jeg vil gerne til at lære at programmerer i C++, så jeg tænkte på om nogen af jer ikke lige ville skaffe mig
Microsoft C++.
Send en til mig på: skovmos@nielsen.ms
Avatar billede fumes Nybegynder
17. maj 2000 - 14:58 #1
Den kan købes i alle butikker der handler med software !
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
17. maj 2000 - 17:59 #3
for det andet hedder den ikke Microsoft C++, men Microsoft Visual C++, tror ikke der er nogen der vil sende flere GB til dig af hensyn til størelsen af den, og det at det er skide ulovligt at bruge pirat kopirer, så køb det hvis du vil bruge det
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
22. maj 2000 - 10:08 #4
Jeg kan ikke lige forstå hvorfor det er ulovligt at lave en pirat kopi af et
computerprogram, er der en der kan give mig et svar på det?
Avatar billede delphidaner Nybegynder
22. maj 2000 - 10:29 #5
Man må ikke uden videre lave kopier af et program uden at have licens til det, fordi hvis alle gjorde det, så var der ingen, der gad at lave programmerne, for så kunne de ikke sælge dem. Hvis du laver et program, og virkelig brugt en masse tid på det, vil du så være glad for at den bliver piratkopieret helt vildt? Det vil ikke være nemt at sælge den.
Avatar billede kh@ingenioer Nybegynder
24. maj 2000 - 09:18 #6
Du vil selv til at være programmør?
Hvor smart er det så lige at begynde at stjæle andres programmer? Har du hørt om ham manden der savede grenen over, han selv sad på?
Hmmm, jeg er da vist i det moralske hjørne idag ;-)