Avatar billede computer-experten Nybegynder
12. februar 2002 - 00:00 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Paltalk(INGEN POPUPER !!!!!!)

Hejsa Eksperter !..

Nogen der ved hvordan man kan gøre såda så man ikke får nogen popuper i voice chat programmet uden at Registrer sig: Der skal ikke være nogen popuper og heller ingen banner

Tak :o)

Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. februar 2002 - 00:02 #1
Ja...

Jeg har lavet lidt om på den fil der hedder palvideo.dll og et par andre du for ingen popup og heller ingen banner du kan også se video i rummene med bevægelse !!

Hvis du ville give mig din E-mail adresse kan jeg sende den til dig :o)

S.B.A
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. februar 2002 - 00:03 #2
send den lige til mig også

clemen@zapmail.dk
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. februar 2002 - 00:04 #3
Ja, betal de sølle 20$ det koster om året for en bruger, eller gå sammen med en ven og betal 25$ for 2 brugere, eller 30$ for 3.
Der er tale om under 200kr/året, som de fleste burde have råd til.

Derudover er det jo den måde man betaler for programmet og dets service, og dermed warez du søger som er ulovligt...

Du kender reglerne herinde.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. februar 2002 - 00:05 #4
djeclemen >> ja ok...men det bliver sku ikke idag farmand siger jeg skal i seng (skal i skole imorgen :o) )
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. februar 2002 - 00:08 #5
Ahh der er jo nogle der har vinterferie :-)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. februar 2002 - 00:09 #6
Ja..Det har vi ikke på vores lorte skole !!
Avatar billede fever Nybegynder
12. februar 2002 - 00:15 #7
....denne slags spm. kan i godt stikke op hvor solen ikke skinner, de hører ikke til herinde.........!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. februar 2002 - 00:18 #8
Hvad er der galt i mandens SPM ??..og det er da ikke Ulovligt og lave om på en Fil...Så !
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. februar 2002 - 00:20 #9
læste ikke der var rettet i en fil før bagefter, og om det er lovligt kommer vel an på hvad an accepterer når programmet installeres?
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 00:24 #10
Jo, det er det. Du køber tilladelsen til at benytte programmet, ikke til at ændre i det - og du har ikke engang købt det.

Luk eller der anmeldes.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. februar 2002 - 00:27 #11
Nå Hvis det er rigtig hvad i siger så trækker jeg sku lige mit svar tilbage -!!!!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. februar 2002 - 17:13 #12
Hey...Hvad har jeg fået de point for
!!!???
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2002 - 17:16 #13
Nå fever--->>> men modtage points kan du..............!!!!!
Tror du ikke at du skal levere dem tilbage....?

/cdc
Avatar billede fever Nybegynder
13. februar 2002 - 09:24 #14
....hvorfor har jeg egentlig fået points????
....kan man leverer dem tilbage nogen steder????