Avatar billede prins Nybegynder
11. februar 2002 - 19:06 Der er 14 kommentarer

Counter!!!

Hej..
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan nope.dk, chart.dk og quix.dk har lavet deres counter. Er der nogen her der kan lave sådan et script til mig for max 200 points.?? Jeg vil gerne have dne i php eller javascript..
Avatar billede Noone Nybegynder
11. februar 2002 - 19:47 #1
Er noget i stil med den på www.nikkiwebster.dk ok? Så kan du få en kopi af scriptet, du skal dog selv sørge for billederne.
Avatar billede prankster Nybegynder
11. februar 2002 - 20:23 #2
her er en:

<html>
<body>
<?
$fil = fopen("counter.txt","r eller r+ eller w eller w+ eller a eller a+");
$antal = fgets($fil, 1096);
fclose($fil);
echo $antal++;
$fil = fopen("counter.txt", "w");
fwrite($fil, $antal);
fclose($fil);
?>
</body>
</html>
Avatar billede Noone Nybegynder
11. februar 2002 - 20:31 #3
$fil = fopen("counter.txt","r eller r+ eller w eller w+ eller a eller a+");// Skal være r da du læser fra filen.

De 3 første linier kan desuden erstattes af denne:
$antal = file("counter"),
Tallet vil så ligge i $antal[0]
Avatar billede prins Nybegynder
11. februar 2002 - 20:38 #4
ups.. jeg glemte en ting.. Jeg bruger ikke txt, men mysql..
Avatar billede morpheus Nybegynder
11. februar 2002 - 21:23 #5
UPS!!! Prins ! Du har 2 spørgsmål om samme emne !

Luk det ene, og læs Ekspertens regler...
Eller taget direkte fra siden, hvor du opretter spørgsmål:
"spørgsmål kun må oprettes 1 gang"

RTFM!
Avatar billede pesa Nybegynder
11. februar 2002 - 23:48 #6
To?

Tre:

http://www.eksperten.dk/spm/171233
http://www.eksperten.dk/spm/171235
http://www.eksperten.dk/spm/171236

Men det gør det jo bestemt ikke bedre!!!

Prins, opret altid kun et spørgsmål. Du vil IKKE få bedre svar af at oprette dit spørgsmål i flere kategorier.
Avatar billede morpheus Nybegynder
11. februar 2002 - 23:57 #7
Melder ham sq !
Avatar billede morpheus Nybegynder
11. februar 2002 - 23:59 #8
Hermed anmeldt...
Avatar billede morpheus Nybegynder
12. februar 2002 - 00:00 #9
For alle spørgsmål
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2002 - 11:01 #10
Hej gutter!! / Narrøve! Der er nok en grund... Da jeg oprettede spørgsmålene viste den det ikke! Så gider i lukke røven!
Avatar billede prankster Nybegynder
12. februar 2002 - 13:27 #11
Giv mig point nu!!!
Avatar billede morpheus Nybegynder
12. februar 2002 - 14:34 #12
Prins:
Eftersom du har været forholdsvis længe, 4. april 2001, på Eksperten.dk, burde du vide det kan opstå. Du bliver oven i købet gjort opmærksom på at du har begået en fejl, som du ikke gør noget ved.
Så bliver man meldt.
Lev med det.
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2002 - 18:44 #13
Morpheus.. Nu skal det lige understreges at jeg har andet at lave end at sidde foran en computer hele dagen! Jeg checker ikke min mail hele tiden..! Da jeg ikke altid har mulighed for det!! Og nej jeg har aldrig oplevet det før..!
Avatar billede morpheus Nybegynder
12. februar 2002 - 22:45 #14
Du er åbenbart bedrevidende... Men sådan er life desværre!
Luk dine andre "a like" spørgsmål og jeg trækker min anmeldelse !