Avatar billede fejehund Nybegynder
11. februar 2002 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2002

Hvor sætter man indstillingerne for hvilken mail konto som der skal bruges til besvar og videresendelse. Vi har to konti en pop3 konto og en exchange konto. alle besvar og videresendelser sendes via exchange serveren, og det vil vi gerne have ændret.
Avatar billede vesterstrand Nybegynder
11. februar 2002 - 18:14 #1
Vælg Funtioner > E-mail Konti
Vælg Få vist eller rediger eksisterende konti, Klik Næste
Vælg den konto, der skal bruges til besvar og videresend, og klik på knappen Standard, klik Udfør
Avatar billede fejehund Nybegynder
11. februar 2002 - 20:03 #2
den står til standard, men den sender stadig med exchange serveren?
Avatar billede vesterstrand Nybegynder
11. februar 2002 - 20:42 #3
Så kan jeg ikke lure den, feje hund. Hvis jeg ramler ind i noget de næste par dage, vender jeg tilbage...

Sorry  :-0